Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот
Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот

Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот

Instagram Threads , конкурент Meta за рейтингом X, який зараз має понад 400 мільйонів активних користувачів щомісяця, офіційно запускає нову функцію, яка може переосмислити використання застосунку: Спільноти. У четвер Meta заявила, що додасть до застосунку понад 100 спільнот, де користувачі з усього світу можуть вести невимушені розмови на такі теми, як баскетбол, телебачення, K-pop, книги тощо.

Ідея, пояснює Мета, полягає в тому, щоб надати користувачам спеціальні простори в додатку, де вони можуть глибше зануритися в розмови на важливі для них теми. Спільноти, до яких приєдналися користувачі, відображатимуться в їхньому профілі Threads, і кожна спільнота матиме власний емодзі «Подобається», доступний для учасників, які беруть участь в обговореннях.

Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот - Фото 1
Авторські права на зображення: Meta

Хоча концепція, на перший погляд, звучить схоже на спільноти X , між двома реалізаціями є ключові відмінності.

Спільноти X також пропонують спеціальний простір для спілкування користувачів навколо спільних інтересів, але вони розроблені більше як Reddit, оскільки спільноти створюються та модеруються користувачами X. Публікації спільноти також видно іншим користувачам X, але лише ті, хто приєднався до спільноти, можуть брати участь в обговоренні.

Тим часом Meta відповідає за створення спільнот у своєму додатку; вона не дозволяє користувачам створювати власні. Крім того, до обговорень спільноти можуть долучатися й ті, хто не є її членами.

Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот - Фото 2
Авторські права на зображення: Meta

Як і на X, публікації спільноти Threads можуть бачити будь-хто в соціальній мережі, зокрема в стрічках «Для вас» та «Підписки». Однак лише ті, хто приєднався до спільноти Threads, мають доступ до її спеціальних привілеїв, які сьогодні включають доступ до власного емодзі «Подобається» для взаємодії з публікаціями.

Наприклад, у спільноті NBA Threads емодзі зображує баскетбольний м’яч , тоді як користувачі Book Threads можуть поставити лайк публікації за допомогою емодзі зі стопкою книг. Незабаром активні творці спільноти отримають власні значки профілів.

Meta заявляє, що також протестує вдосконалені системи ранжування, які спочатку виділятимуть найкращі публікації, як у самих спільнотах, так і в стрічці «Для вас» загалом.

Спосіб інтеграції спільнот Threads з іншими частинами програми також дещо відрізняється від X.

У Threads (як і на X), коли користувачі приєднуються до спільноти, інші бачитимуть, що ви є учасником на публічній сторінці спільноти. Але в Threads тег пов’язаної теми спільноти також додається до вашого профілю. Немає способу приховати цей зв’язок, розповів Мета TechCrunch, оскільки ця функція розроблена для того, щоб інші користувачі програми миттєво знали, чим ви займаєтесь.

Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот - Фото 3
Зображення: Threads (скріншот)

Підхід Meta до спільнот може зрештою спрацювати краще, ніж у X, оскільки він відображає те, як користувачі Threads вже використовують соціальну мережу. Невдовзі після запуску користувачі Meta організувалися навколо Topic Tags — еволюції хештегу, який видаляє символ хештегу («#») — причому деякі теги, такі як NBA Threads , стали більш усталеними спільнотами ще до появи офіційної функції.

Тепер ці користувачі можуть публікувати дописи безпосередньо в спільноті, не пам’ятаючи про тег теми, і навіть можуть змінювати порядок своїх стрічок, щоб зробити стрічку улюбленої спільноти стрічкою за замовчуванням.

Threads вдало конкурує з X завдяки новій функції спільнот - Фото 4
Авторські права на зображення: Meta

Крім того, користувачі вже давно додають теми та хештеги до своїх профілів у соціальних мережах, щоб сигналізувати іншим, які теми їх цікавлять і про які вони можуть поспілкуватися.

Відстеження тенденцій користувачів добре працювало для Twitter на ранніх етапах його діяльності, коли такі концепції, як хештег , ретвіт , цитування твітів , згадки тощо, розроблялися шляхом відстеження поведінки користувачів, а потім формалізації цих шаблонів в офіційні функції. Threads зараз робить те саме зі спільнотами, що може допомогти йому отримати більше популярності. Згідно з останніми даними, Threads вже наздоганяє X за кількістю щоденних активностей на мобільних пристроях.

Meta каже, що спочатку тестує спільноти за найактивнішими інтересами, які вона бачить у Threads, але в майбутньому запустить більше. Перед сьогоднішнім бета-тестуванням компанія запросила невелику кількість тестерів випробувати цю функцію, а керівник Instagram Адам Моссері анонсував її минулими вихідними.

Джерело матеріала
loader
loader