Молочний альянс розширив асортимент ряжанок
Молочний альянс розширив асортимент ряжанок

Молочний альянс розширив асортимент ряжанок

Молочний альянс розширив асортимент ряжанок

Компанія «Молочний альянс» вивела на ринок дві смакові ряжанки ТМ «Яготинське» у новому дизайні.

Бренд доповнив лінійку питних ряжанок пляшками 450 грамів, повідомляє пресслужба виробника.

«Це оптимальна порція для однієї людини на день, без необхідності тривалого зберігання відкритої пляшки», — пояснили в компанії.

І додали, що нові смаки зберігають усі переваги класичної ряжанки — ніжну консистенцію, натуральний склад і користь для організму. Полуниця та курага у поєднанні з кальцієм і білком ряжанки створюють справжні суперфуди для щоденного споживання.

Смакові ряжанки мають жирність 2,9%, їх можна придбати у пляшках 450 і 750 грамів. Термін зберігання — 21 доба за температури +2...+6°С.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.

Джерело матеріала
loader
loader