/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F5ac1f2fd701b17e4b85a39725706dcc3.jpg)
Частка ринку КИЇВХЛІБ досягла 13% в Україні
За підсумками перших 7 місяців 2025 року ALVIVA GROUP з брендом КИЇВХЛІБ займає лідерську позицію серед виробників хлібобулочних виробів України. З часткою ринку 13% група випереджає найближчого конкурента на 4%.
Середньодобове виробництво продукції під брендом КИЇВХЛІБ становить 310–320 тонн на добу, тоді як загальний обсяг ринку хлібобулочних виробів в Україні сягає близько 2,45 млн тонн.
Інвестиції та модернізація
Утримати та посилити лідерські позиції вдалося завдяки активній регіональній експансії, запуску нових продуктових лінійок, нарощуванню експортного потенціалу та масштабним інвестиціям у виробництво.
Загальний обсяг інвестицій у модернізацію та запуск нових виробничих ліній на 8 підприємствах у Києві, Київській та Полтавській областях у 2024–2025 роках склав близько 400 млн грн. За цей час встановлено й запущено 2 нові виробничі лінії, ще дві планується відкрити до кінця року.
«Ключ до сталого розвитку ALVIVA GROUP — це автоматизація виробничих потужностей, розвиток аграрного напрямку та стабільна присутність у країнах-імпортерах. Протягом 5 років ми плануємо довести частку експорту до 20–25% від загального виробництва», — зазначив Олександр Варавка, Голова Наглядової ради ALVIVA GROUP.
Тенденції ринку
Незважаючи на падіння промислового виробництва хлібобулочних виробів у 2025 році на 10%, прогнозована ємність ринку до кінця року досягне 33,6 млрд грн, що на 15% більше, ніж у 2024-му.
За словами Юрія Дученка, першого віцепрезидента Всеукраїнської асоціації пекарів (ВАП), лише за січень–липень 2025 року компанії-члени ВАП виробили 207 тис. тонн продукції. Частка бренду КИЇВХЛІБ у цьому сегменті становить 32,8%.
Також зростає популярність хлібів простої рецептури та житніх сортів. У 2025 році їхня частка сягнула 48,7% проти 43,7% у 2024 році.
Курс на експорт
Українські виробники хлібобулочних та кондитерських виробів активно розширюють експорт: у серпні 2025 року обсяги зросли на 40%, досягнувши $33,8 млн.
ALVIVA GROUP за 7 місяців експортувала понад 2000 тонн хлібобулочних виробів КИЇВХЛІБ, що на 33% більше, ніж торік.
Продукція бренду постачається у 30 країн світу й представлена у великих європейських торговельних мережах: Lidl, Maxima, RIMI, Kaufland, Globus, NORFA, Żabka, Linella, Bonus тощо.

