Цей позбавлений медіасистеми позашляховик Stellantis викликає плутанину у всіх
Цей позбавлений медіасистеми позашляховик Stellantis викликає плутанину у всіх

Цей позбавлений медіасистеми позашляховик Stellantis викликає плутанину у всіх

У світі, де виробники автомобілів намагаються оснастити салони все більшими екранами та складними цифровими функціями, деякі бюджетні моделі йдуть проти течії. Нещодавно користувач Reddit у Німеччині виявив, що базова комплектація нового позашляховика Stellantis повністю позбавлена сенсорного екрану. Його допис швидко став вірусним, викликавши жваву дискусію серед автолюбителів.Мова йде про Opel Frontera — модель, яка повернулася на ринок після тривалої перерви. Нова генерація позашляховика не має нічого спільного зі своїм попередником на рамі Isuzu MU. Замість цього вона орієнтована на міські умови та побудована на платформі Citroen C3 Aircross. Згідно з офіційним німецьким конфігуратором Opel, базова версія Frontera Edition відрізняється відмінностями у оснащенні порівняно з дорожчими комплектаціями GS та Ultimate.Найдоступніша версія Frontera все ж таки має 10-дюймову цифрову панель приладів, але на центральній консолі замість дисплея встановлено тримач для смартфона. Автомобіль оснащений базовою аудіосистемою, мікрофоном для голосових команд та двома динаміками спереду, які працюють лише при підключенні телефону через Bluetooth. Для заряджання пристроїв передбачено порт USB Type-C, а клімат-контроль залишається механічним з регуляторами у вигляді круглих ручок.Для покупців, які хочуть розширити функціонал, Opel пропонує кілька пакетів опцій:У Німеччині базова версія Frontera Edition з гібридною силовою установкою 1.2 л коштує від 24 190 євро, тоді як електрична версія з розширеним запасом ходу — від 31 190 євро. Додаткові пакети опцій збільшують вартість на 1 000–1 200 євро кожен. Цікаво, що у Франції ця ж модель вже має стандартний інформаційно-розважальний екран, незважаючи на дещо нижчу стартову ціну. Інші моделі Opel, такі як Corsa та Mokka, також отримують дисплеї у всіх комплектаціях.Opel — не єдиний виробник, який пропонує моделі без вбудованих дисплеїв. Dacia вже давно використовує такий підхід у своїх базових комплектаціях, за винятком моделі Bigster. У межах концерну Stellantis аналогічну філософію демонструють Citroën C3, C3 Aircross та Fiat Grande Panda, які побудовані на тій самій платформі Smart Car, що й Frontera. Очікується, що майбутні бюджетні електромобілі, такі як VW ID.Up та Renault Twingo, також дозволятимуть використовувати смартфони для мультимедіа та навігації.Хоча багатьом покупцям подобаються великі інформаційно-розважальні системи, інші віддають перевагу простоті використання власних пристроїв, які можна оновлювати з часом. Крім того, відсутність екрану дозволяє зберегти фізичні кнопки для керування основними функціями, такими як опалення та вентиляція, що робить їх більш зручними у використанні. Поза Європою автомобілі без екранів поширені в Японії, Індії, Південно-Східній Азії та Південній Америці, тоді як у Китаї переважають моделі з великими дисплеями та високотехнологічними функціями.Ця тенденція може стати особливо актуальною в умовах зростання цін на автомобілі, оскільки дозволяє знизити їхню собівартість. Для багатьох водіїв, особливо у містах, смартфон вже давно став основним джерелом розваг та навігації, тому відмова від вбудованого екрану не є суттєвим недоліком. Однак залишається питання, чи буде такий підхід популярним серед покупців, які звикли до високотехнологічних рішень у салоні.

Джерело матеріала
loader
loader