/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F666ed1dbe521da458a4dd0f86758535e.jpg)
Робота порту Роттердама може бути частково паралізованою через 48-годинний страйк
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на NU.nl.
“У середу вдень працівники двох компаній, що займаються кріпленням вантажів у порту Роттердама, розпочали 48-годинний страйк”, - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що акція розпочалася вдень 8 жовтня і, за даними профспілки FNV, може призвести до фактичної зупинки роботи в контейнерних терміналах. Протест був оголошений після провалу переговорів профспілок з керівництвом порту щодо підвищення заробітної плати.
“Через шторм “Емі”, що пройшов минулими вихідними, у порту скупчилося багато суден, які потрібно завантажити або розвантажити. Ці судна не можуть вирушити в море без належного кріплення вантажів, а ті, що прибувають, не можуть бути розвантажені”, - заявив представник профспілки FNV Нік Стам.
Профспілка вимагає підвищення зарплат на 7%, а також прив’язки заробітної плати до рівня інфляції. Портові компанії відмовились від цих умов. Керівництва компаній Matrans та ILS вважають вимоги надмірними і підкреслюють, що вантажники в Роттердамі вже отримують зарплати вищі за середній рівень по країні. FNV очікує, що страйк може паралізувати весь порт Роттердама.
“Логістичний процес буде серйозно порушений. Тих, хто прибуває в порт, неможливо обслуговувати без вантажників”, - зазначив генеральний директор Matrans Ерік Бауенс. За його словами, судноплавні компанії очікують утворення черг у порту, що може призвести до значних збитків для гавані та транспортних операторів.
Варто зазначити, що порт Роттердама є найбільшим вантажним вузлом Європи та обслуговує понад 14 млн контейнерів на рік. В останні роки нідерландські профспілки посилили тиск на роботодавців, вимагаючи підвищення оплати праці на тлі зростання цін та витрат на електроенергію.
Як повідомляв Укрінформ, у Нідерландах митники знайшли 250 кілограмів кокаїну в порту Роттердама, наркотики були заховані серед винограду.
