/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F4eed56917866fbf497bd2ce7e864f3a3.jpg)
Як доїхати до Сумщини та Чернігівщини: "Укрзалізниця" повідомила деталі змінених маршрутів
"Укрзалізниця" змінила маршрути до Сумщини та Чернігівщини, але сполучення зберігається
Залізничне сполучення з Чернігівською та Сумською областями не припиняється, однак на окремих ділянках з міркувань безпеки застосовується комбінована логістика — поїзд у поєднанні з автобусом.
Про це повідомила «Укрзалізниця» у своєму офіційному Telegram-каналі.
Протоколи безпеки та комбіновані маршрути
У компанії наголосили, що дотримуються протоколів безпеки, щоб не наражати на небезпеку пасажирів і залізничників. У зв’язку з цим потяги далекого та приміського сполучення до північних областей курсують зміненими та комбінованими маршрутами.
Якщо через складну безпекову ситуацію поїзд не має можливості дістатися до кінцевих станцій у регіоні, пасажирів доправляють автобусними трансферами.
Наразі така логістика діє для низки міст:
-
Шостка
-
Конотоп
-
Ромни
-
Носівка
-
Ніжин
Як приклад, в «Укрзалізниці» пояснили, що приміські поїзди зараз прямують до Носівки, а звідти до Ніжина пасажири можуть доїхати вже автобусом.
«Укрзалізниця» разом із Чернігівською та Сумською ОВА, а також міськими головами працює над оперативною організацією цих трансферів.
Затримки та зміни розкладу
У компанії заздалегідь попередили пасажирів, що маршрути й надалі можуть бути комбінованими, проте скасування рейсів не передбачається.
Крім того, через обстріли можуть виникати затримки, іноді навіть «ланцюговою реакцією». Наприклад, поїзд №780 Київ — Суми може вирушити пізніше через попереднє спізнення цього ж складу дорогою із Сум.
«Оперативно оновлюємо інформацію про затримки та зміни на офіційних ресурсах УЗ», — повідомляє «Укрзалізниця».
У компанії також закликали пасажирів суворо дотримуватися заходів безпеки та за сигналом поїзних бригад і працівників вокзалів максимально швидко переходити до укриттів. Залізничне сполучення з північними областями триває, оскільки залізниця має всі необхідні резервні протоколи та сценарії комбінованих трансферів.
Посол США в НАТО Метью Вітакер / © Associated PressЧитати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →
Читати публікацію повністю →

