/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe812da008052ff0c5a2824403fce47e0.jpg)
Скільки коштує Guinness: легендарний бренд можуть оцінити в 10 мільярдів доларів
Що відомо про можливий продаж бренду?
Про це повідомляв Bloomberg, передає24 Канал. За оцінками джерел, бізнес Guinness може коштувати понад 10 мільярдів доларів у разі IPO або стратегічного продажу.
Крім того, зазначалось, що Diageo може переглянути майбутнє своєї частки в 34% у Moet Hennessy – алкогольному підрозділі люксової групи LVMH. Виділення Guinness у окрему компанію означало б, що бренд залишиться в структурі Diageo, але як самостійний актив, повністю його не продадуть.
Як це вплинуло на акції бренду?
Після появи новини акції Diageo на Лондонській біржі зросли більш ніж на 4%. Ба більше, це відбувалося на тлі складного періоду для CEO Debra Crew: за півтора року під її керівництвом акції компанії впали, а у листопаді минулого року торги досягли найнижчого рівня з 2017 року.
Що кажуть у Diageo?
У Diageo офіційно спростували чутки, наголосивши, що інформація про можливий продаж Guinness або частки у Moët Hennessy "не відповідає дійсності".
Ми не маємо наміру продавати Guinness або переглядати нашу частку в Moët Hennessy. Guinness залишається основним драйвером зростання компанії та стратегічним брендом у нашому портфелі,
– йдеться у заяві Diageo.
Зауважте. У компанії також підкреслили, що бренд демонструє стабільне зростання: продажі Guinness у 2024–2025 роках стали одними з найсильніших у сегменті пива, а сам бренд — найпопулярнішим серед британських споживачів.
Що цьому передувало?
Раніше компанія вже розглядала продаж таких брендів, як лікер Pimms та горілка Ciroc. Тепер серед варіантів для Guinness – як повний продаж, так і виділення у самостійну компанію.
Експерти вважають, що бренд Guinness залишається ключовим активом для Diageo: у 2022 році Guinness став найпопулярнішим пивом у Великій Британії, випередивши Carling.
Активні продажі Guinness, особливо у Великій Британії, сприяли зростанню продажів пива на 18%. Водночас загальні обсяги продажів групи впали вперше за 4 роки через зниження попиту на скотч і ром.
Guinness – що відомо про бренд із понад 260-річною історією?
Guinness – один із найвідоміших пивних брендів у світі, створений у 1759 році Артуром Гіннесом у Дубліні. Сьогодні продукцію Guinness експортують у понад 120 країн, а марка вважається символом ірландської культури.
За оцінками аналітиків, якщо б Diageo все ж розглянула продаж або IPO Guinness, вартість бренду могла б перевищити 10 мільярдів доларів.

