Випробування на зіткнення спричинило відкликання понад 135 тисяч позашляховиків Hyundai
Випробування на зіткнення спричинило відкликання понад 135 тисяч позашляховиків Hyundai

Випробування на зіткнення спричинило відкликання понад 135 тисяч позашляховиків Hyundai

Компанія Hyundai оголосила про відкликання тисяч кросоверів Santa Fe через ризик виникнення пожежі. Автомобілі можуть мати оголений клемний термінал, що здатний спричинити коротке замикання. Це може призвести до займання після аварії, хоча проблема виявляється досить рідкісною.Пов’язані з вогнем відкликання стають все частішими, і до цього списку додалося ще одне. Воно стосується 135 386 кросоверів Hyundai Santa Fe 2024 та 2025 років випуску.У цих транспортних засобах може бути неповністю зафіксований чохол стартерного жгута над терміналом “B+” стартерного двигуна. Це означає, що за “певних сценаріїв аварії з різним ступенем деформації моторного відсіку” оголений термінал може контактувати з вузлом вентилятора охолодження.Така ситуація здатна спричинити електричне коротке замикання, що підвищує ризик пожежі. Це особливо небезпечно, оскільки транспортний засіб вже потрапив у аварію і потенційно може мати витік палива.Проблему було виявлено минулого року Національною адміністрацією безпеки дорожнього руху під час краш-тесту New Car Assessment Program з використанням фронтального бар’єра на моделі Santa Fe 2024 року. Під час огляду було зафіксовано дим, що виходив із моторного відсіку.Hyundai провів місяці, розслідуючи та намагаючись відтворити проблему, зрештою виявивши “декілька” транспортних засобів із погано встановленими кришками терміналів стартерного двигуна. Це призвело до фабричного огляду, який не виявив жодних проблем, а тестування показало, що правильно встановлена кришка термінала має залишатися на місці з часом. A Crash Test Sparked A Recall Of Over 135,000 Hyundai SUVsЦе свідчить про те, що оголений термінал є рідкісним явищем, і вважається, що лише 1% відкликаних транспортних засобів мають цю проблему. Враховуючи це, не дивно, що тест NHTSA є єдиним відомим інцидентом.Це хороша новина, але власникам потрібно буде доставити свої транспортні засоби до дилерського центру для огляду кришки термінала стартерного двигуна та її повторного встановлення, якщо це необхідно. Повідомлення власникам плануються на грудень, а виправлення має бути відносно швидким, оскільки повідомлення дилера вказує, що процес займає менше півгодини.Хоча статистика свідчить про низьку ймовірність дефекту, масштабність відкликання підкреслює важливість превентивних заходів у сучасному автомобілебудуванні. Виробники дедалі частіше ініціюють такі кампанії за власною ініціативою, що свідчить про підвищену увагу до безпеки споживачів. Технології моніторингу якості на виробництві продовжують вдосконалюватися, дозволяючи виявляти навіть мікроскопічні відхилення, які раніше могли залишитися непоміченими.

Джерело матеріала
loader
loader