/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fd8e7fb3dd1d57c44b76833ade4871545.jpg)
Тепер через Google можна приміряти взуття в США, Канаді, Японії та Австралії
Google оголосила, що функція штучного інтелекту, яка дозволяє користувачам віртуально приміряти одяг, розширюється на Австралію, Канаду та Японію. Технологічний гігант також оголосив, що тепер ця функція дозволяє користувачам віртуально приміряти взуття.
Функція працює таким чином, що користувачів просять завантажити фотографію, щоб побачити, як на ній виглядатиме справжній одяг. Тепер користувачі можуть візуалізувати, як виглядатимуть на них різні пари взуття.
Щоб віртуально приміряти пару взуття, користувачам потрібно натиснути на будь-який товар у списку Google, вибрати кнопку «Приміряти», а потім додати свою фотографію в повний зріст. Через кілька секунд вони побачать взуття з оголошення в цифровому вигляді. Користувачі мають можливість зберегти зображення або поділитися ним з іншими.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fb716e3479d76c479498ba35cce297499.png)
Запуск відбувся через два місяці після того, як Google представила можливість для користувачів віртуально приміряти одяг за допомогою штучного інтелекту. Хоча Google вже пропонував технологію віртуальної примірки раніше, попередні функції були зосереджені на показі речей на тілах різних моделей. Завдяки новій функції штучного інтелекту компанія почала дозволяти користувачам приміряти одяг на віртуальній версії власного тіла.
Google інвестує у віртуальну примірку й іншими способами. У червні технологічний гігант запустив експериментальний додаток під назвою Doppl , який використовує штучний інтелект для візуалізації того, як на вас можуть виглядати різні вбрання.
Хоча функція віртуальної примірки, яка тепер включає взуття, та Doppl працюють на одній і тій самій генеративній технології штучного інтелекту, Doppl розроблений, щоб дозволити покупцям ще глибше зануритися у віртуальну примірку, допомагаючи їм формувати свій особистий стиль. Крім того, Doppl може створювати відео, згенеровані штучним інтелектом, щоб користувачі могли краще зрозуміти, як одяг виглядатиме на них у реальному житті.
Google — не єдина компанія, яка запускає технологію віртуальної примірки, оскільки Amazon та Walmart вже запровадили подібні функції.

