Google оновлює Пошук і Discover
Google оновлює Пошук і Discover

Google оновлює Пошук і Discover

Google впроваджує низку змін на своїх сторінках пошуку та Discover, про що компанія повідомила в кількох оголошеннях . Оновлення принесуть нові функції на базі штучного інтелекту на ці ключові сторінки, а також покращать навігацію та дозволять користувачам згортати оголошення в пошуку Google.

З огляду на те що реклама є основною «дійною коровою» Google, остання спочатку здається більш дивовижною зміною. Ця функція тепер дозволить користувачам, які переглядають результати пошуку Google, натиснути нову кнопку «Приховати спонсоровані результати», щоб згорнути рекламу у верхній частині сторінки результатів пошуку.

Google оновлює Пошук і Discover - Фото 1
Авторство зображень: Google

Однак, хоча ця дія прибере рекламу з екрана, спонсоровані результати не зникнуть повністю. Натомість Google зазначає, що мітка «Спонсоровані результати» залишатиметься у верхній частині екрана під час прокручування вниз. Певним чином це робить рекламу помітнішою, оскільки вона може слідувати за вами по сторінці, навіть якщо вона згорнута.

Крім того, Google стверджує, що заголовок «Спонсоровані результати» може відображатися як над, так і під оглядами ШІ — короткими написаними штучним інтелектом резюме, які відображаються у верхній частині результатів пошуку для швидкого надання відповідей. Заголовок «Спонсоровані результати» для текстових оголошень також відображатиметься внизу сторінки, а всі текстові оголошення будуть згруповані під цією міткою. Їх можна згорнути за допомогою тієї ж кнопки «Приховати спонсоровані результати», якщо ви хочете зосередитися на органічному контенті.

Google стверджує, що новий дизайн спрощує навігацію до початку сторінки, а розмір оголошень зберігається незмінним, користувачі ніколи не бачать більше чотирьох текстових оголошень у групі.

Нова позначка «Спонсоровано» також відображатиметься в інших місцях Google, зокрема в оголошеннях у Покупках, де вона буде маркована як «Спонсоровані товари».

Оновлення будуть розповсюджені на комп’ютерах та мобільних пристроях.

Компанія також вносить інші зміни в Пошук та Discover. Під час пошуку спортивної інформації, наприклад, гравців чи команд, ви тепер побачите нову кнопку «Що нового», яка відображає стрічку популярних оновлень та новинних статей, що можуть допомогти вам бути в курсі останніх подій. Ця функція буде доступна в Пошуку Google у США протягом наступних тижнів.

Тим часом стрічка новин Discover у мобільному додатку Google представить функцію на базі штучного інтелекту, яка також допоможе вам бути в курсі трендових тем, що вас цікавлять. Тут додаток відображатиме короткі попередні перегляди, які ви можете розгорнути, щоб побачити більше інформації, а також інші посилання для перегляду. Компанія стверджує, що ця функція розроблена, щоб допомогти користувачам бути в курсі новин від різних видавців, але вона також з’являється в той час, коли видавці спостерігають зниження пошукового трафіку через перехід до відповідей, що надаються штучним інтелектом, та зміну медіа-звичок споживачів.

Ця остання функція зараз розгортається в США, Південній Кореї та Індії.

Джерело матеріала
loader
loader