/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc2dd3a4c6c38da6b7664d629030febee.jpg)
Новий Toyota Land Cruiser FJ може бути представлений 20 жовтня
Хроніка презентації компактного Land Cruiser деякий час змінювалася, але тепер, здається, все налагоджується. Як повідомляє японське видання Mag-X, неназвані джерела стверджують, що хоча позашляховик не дебютує на цьомісячному Japan Mobility Show, для обранних ЗМІ проведуть приватний перегляд у понеділок, 20 жовтня, а глобальна презентація відбудеться о 5 ранку наступного дня, 21 жовтня. Це досить точний графік для чогось, що інакше могли б сприйняти як чутки.Якщо цей графік підтвердиться, і з урахуванням різниці в часі, мешканці східного узбережжя США побачать перші офіційні фотографії близько 15:00 20 жовтня.У звіті також зазначається, що автомобіль, який, очікується, отримає назву Land Cruiser FJ, будуватимуть у Таїланді та звідти експортуватимуть. Його запуск на внутрішньому японському ринку, за повідомленнями, запланований на середину 2026 року. Цей таїландський зв’язок підтверджує попередні розмови про те, що він буде ділити основу з пікапом Toyota Hilux Champ, який зходить з тих самих виробничих ліній.Оригінальна стаття продовжується нижче.Шанувальники позашляховиків довго чекали на “менший” компактний Land Cruiser від Toyota, і хоча його запуск кілька разів відкладався, здається, що зворотний відлік розпочався. Нещодавно оприлюднене патентне креслення від Toyota дає можливо найкращий і найточніший погляд на майбутній позашляховик.Toyota досить стримано висловлювалася з моменту релізу єдиного тизера моделі у серпні 2023 року. З того часу чутки працювали понад норму, особливо щодо рамного позашляховика. Багато хто вважає, що він відродить назву FJ Cruiser, хоча Toyota ще нічого не підтвердила.На щастя, це креслення дає нам щось більш конкретне для роздумів. Хоча патент було подано минулого року, він лише нещодавно став загальнодоступним. Ми покращили якість зображення, але в іншому – це те, що Toyota вирішила нам показати.Нове зображення показує компактний позашляховик з п’ятидверною конфігурацією та кутастою, утилітарною поставою. Профіль та загальний силует дуже нагадують офіційний тизер від Toyota, аж до форми світлодіодних фар.Інші елементи дизайну, на які варто звернути увагу – виражені передні крила, товсті стійки C-пілли та майже комічно вертикальна задня частина з повнорозмірним запасним колесом на дверцятах багажника.Нижня частина кузова має непофарбовані пластикові накладки, які охоплюють бампера, крила та бічні пороги – це класичні ознаки позашляхового стилю, призначені натякнути на міцні можливості позашляховика.Дорожній просвіт також виглядає досить великим. Хоча патенти часто включають тимчасові колеса, легко уявити цю модель, оснащену серйозними позашляховими шинами.Дивлячись на загальний дизайн, зрозуміло, що ця модель є природною еволюцією концепт-кара Compact Cruiser EV 2021 року, але помітно більшою. Японські звіти припускають, що серійний FJ Cruiser сягатиме приблизно 4500 мм у довжину, що міцно розміщує його в сегменті компактних позашляховиків.На відміну від більших і дорожчих серій Land Cruiser 250 та 300, які використовують більш доопрацьовану платформу TNGA-F від Toyota, FJ Cruiser, за повідомленнями, базуватиметься на платформі IMV-0. Очікується, що ця архітектура буде спільною з наступним поколінням Hilux та Fortuner і, ймовірно, матиме деякі значні оновлення порівняно з поточним Hilux Champ.Рама шасі FJ Cruiser повинна зробити його ідеальним для ентузіастів позашляховика. Ця конструкція дає йому відчутну перевагу над монококовими конкурентами, такими як Ford Bronco Sport, апелюючи до водіїв, які цінують прохідність по бездоріжжю більше, ніж міський комфорт.Що стосується того, що приводитиме в рух цей майбутній позашляховик, є велика ймовірність, що 2.7-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун буде представлений принаймні на деяких ринках. Ще однією ймовірною опцією є 2.8-літровий турбодизель, який уже використовується в Land Cruiser Prado, Hilux та Fortuner, у парі з м’яко-гібридною системою.Що стосується трансмісії, бензинова версія, ймовірно, отримає шестиступінчасту автоматичну коробку передач, тоді як дизельна, очікується, буде працювати в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Незалежно від варіантів силової установки, Toyota повинна залишити речі автентичними зі стандартною системою 4WD.Хоча немає підтвердження, що патентне креслення відображає фінальний дизайн виробництва, воно дає нам уявлення про те, що формується. Сподіваємося, Toyota поділиться ще кількома натяками перед офіційним дебютом.Що стосується часу, очікується, що нова модель буде запущена в Японії та, можливо, на інших азійських ринках до середини 2026 року. Деталі щодо доступності в інших регіонах, включаючи Північну Америку та Європу, залишаються незрозумілими, але ми були б шоковані, якби Toyota вирішила не привозити його в ці регіони.
Повернення такого іконічного назви, як FJ Cruiser, в компактному форматі може значно оживити сегмент доступних позашляховиків, особливо на ринках, де популярність моделей типу Bronco чи Wrangler продовжує зростати. Виробництво в Таїланді може вказувати на орієнтацію на глобальні ринки з конкурентоспроможною ціною, що робить справжній рамний позашляховик доступнішим для ширшого кола покупців. Успіх цієї моделі може також вплинути на стратегію інших виробників щодо подібних пропозицій.

