Рімак прагне викупити частку Porsche у Bugatti
Рімак прагне викупити частку Porsche у Bugatti

Рімак прагне викупити частку Porsche у Bugatti

Амбіції завжди були візитною карткою Мате Рімака, і здається, його наступний крок може перевизначити баланс сил у світі європейських гіперкарів. Засновник Rimac та нинішній керівник групи Bugatti Rimac, Мате Рімак, повідомив, що хоче викупити частку Porsche у спільному підприємстві.Якщо така угода буде укладена, це надасть йому повний контроль над компанією та напрямками розвитку брендів Rimac і Bugatti, водночас потенційно забезпечивши Porsche фінансовий поштовх у зв’язку з падінням продажів.Rimac та Bugatti об’єдналися у 2021 році через складну угоду, за якою Porsche передав Мате Рімаку контроль над Bugatti в обмін на більшу частку в Grupa Rimac. Наразі Grupa Rimac володіє 55 відсотками Bugatti Rimac, тоді як Porsche належить решта 45 відсотків.На момент укладення оригінальної угоди Мате Рімак володів 37 відсотками Grupa Rimac, тоді як Porsche мав 24 відсотки, Hyundai – 12 відсотків, а решту 27 відсотків складали менші інвестори.Мате Рімак, за повідомленнями, зробив попередню пропозицію щодо викупу 45-відсоткової частки Porsche на початку цього року, оцінивши спільне підприємство понад 1 мільярд євро або 1,1 мільярда доларів. Він підтвердив, що прагне взяти на себе керівництво спільним підприємством за підтримки неназваної групи міжнародних інвесторів та приватних інвестиційних фондів.Porsche раніше намагався збільшити свою частку в спільному підприємстві, але ці плани в підсумку не реалізувалися.Тепер, коли німецький виробник спортивних автомобілів стикається зі значним падінням продажів цього року, заморожує такі проекти, як позашляховик K1, і скорочує деякі свої амбіції щодо електромобілів, він може вважати це правильним моментом для продажу своєї частки в Bugatti Rimac.Rimac Wants To Buy Porsche Out Of BugattiЦя потенційна зміна контролю може мати значні наслідки для майбутнього обох брендів. Повна незалежність дозволить Рімаку реалізувати більш сміливі технологічні ініціативи та довгострокові стратегії без необхідності узгоджувати рішення з численними зацікавленими сторонами. Для Porsche ж це може стати можливістю зосередити ресурси на власних ключових проектах у складний період трансформації автомобільної промисловості.

Джерело матеріала
loader
loader