/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F6edb0dc869e2cacec23c0c1e4873de81.jpg)
Українським морським коридором у різні країни доставили вже 90 мільйонів тонн зерна
Про це віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба повідомив у Фейсбуці, передає Укрінформ.
Усього через український морський коридор, за його даними, пройшли 150 млн тонн вантажів і понад шість тисяч суден.
Кулеба наголосив: навіть під ворожими обстрілами українські порти продовжують працювати щодня.
Віцепрем’єр поінформував, що сьогодні в Одесі провів нараду щодо безпеки портів та захисту критичної інфраструктури.
«Робота триває постійно, зі зрозумілих причин – тут без деталей», – зазначив він.
Окрему увагу під час наради приділили безпеці людей, які працюють у портах.
За словами Кулеби, наразі триває розбудова мережі укриттів, і вже зараз ці захисні споруди показують ефективність: під час обстрілів люди перебувають у безпечних місцях.
На сьогодні в морських портах діють 30 стаціонарних укриттів, додатково встановлена 21 мобільна захисна споруда в портах Великої Одеси.
«До кінця року облаштуємо ще 28», – заявив віцепрем’єр.
Портові оператори та приватні компанії, як зауважив він, теж облаштували десятки власних укриттів, щоб кожен працівник мав безпечне місце під час тривоги. Це була одна з умов співпраці.
Кулеба оглянув транспортні розв’язки, де тривають ремонтні роботи. За його даними, після завершення ремонту пропускна спроможність для вантажного транспорту зросте на понад 20%, а отже – фури проходитимуть швидше, черг буде менше, експорт стане стабільнішим, а ефективність роботи всього морського коридору підвищиться.
Кожна така модернізація, акцентував він, підсилює економіку, забезпечує роботу українських виробників та зберігає роль України як надійного партнера на світовому ринку.
«Український морський коридор працює попри війну. Щодня тисячі людей тримають логістику, відновлюють пошкоджене, запускають судна, ремонтують техніку. Кожен з них робить свою частину великої справи – забезпечує, щоб країна рухалась, економіка працювала, а світ отримував українську продукцію», – наголосив Кулеба.
Як повідомлялося, український морський коридор запрацював 16 серпня 2023 року. Цей тимчасовий морський шлях організували після того, як Росія почала блокувати прохід суден відкритим на той час «зерновим коридором». Проте, на відміну від «зернового», цим «коридором» можна транспортувати не лише аграрну продукцію.
Фото: Олексій Кулеба / Фейсбук

