/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fc74f61a7d3ac5c5066f69c7551c20a14.jpg)
Зимові чи всесезонні шини: експерти розкрили, як вони поводять себе на дорозі
Ви дізнаєтесь:
Коли температура опускається нижче +7 градусів, літні шини перестають виконувати свою головну функцію — забезпечувати надійне зчеплення з дорогою. Їхня гума твердне, і навіть коротка поїздка може перетворитися на справжню ковзанку, повідомляє "Твоя Машина".
Главред вирішив розібратися, яку гуму обрати восени — зимову чи всесезонну, та коли перевзуватись.
"Зимові шини мають м’якший склад і глибші канавки, які ефективно відводять воду та сніг. Вони краще гальмують на ожеледиці, тоді як літня гума в таких умовах перетворює авто на санчата", — пояснив експерт шиномонтажу.
Фахівці додають, що зимові покришки створені саме для морозів: дрібні ламелі на протекторі "вгризаються" навіть у крижану поверхню, що дозволяє зберігати контроль над авто. У північних регіонах чи гірських районах це питання не просто комфорту, а виживання.
Натомість всесезонна гума — компромісне рішення. Вона має твердіший склад, тому добре поводиться влітку, але взимку втрачає еластичність.Як зазначає автоінструктор у коментарі для "Твоя Машина":
"Всесезонка економить кошти, бо не потребує двічі на рік перевзування. Але її універсальність — це і недолік. На слизькій дорозі вона менш передбачувана, ніж спеціалізовані зимові шини".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fa9e4b7eefd106673ec631b7a70e31a8c.jpg)
Для південних областей України така гума може бути прийнятним варіантом, але в центрі чи на заході вона вже поступається зимовим моделям. Коли стовпчик термометра опускається до -10°C, тверда гума стає буквально "дерев’яною".
Читайте також:

