"Домогтися правди неможливо": клієнтам ПриватБанку не надходять гроші
"Домогтися правди неможливо": клієнтам ПриватБанку не надходять гроші

"Домогтися правди неможливо": клієнтам ПриватБанку не надходять гроші

Клієнт досі не повернув свої гроші.

Ви дізнаєтеся:

Користувачі ПриватБанку зіткнулися з труднощами - їм не повертають гроші на картку.

На порталі Мінфін незадоволений клієнт розповів, що було оформлено повернення коштів з онлайн-сервісу, але гроші на його карту так і не надійшли.

"Це найгірший банк на планеті. Тупо крадуть гроші. Сервіс пром зробив повернення, надав підтвердження на балансі, гроші не з'явилися. У банку одні кажуть, що потрібно десь пошукати за 30.09, хоча сервіс їх повернув тільки 3.10. Інший оператор банку каже, що гроші в банк не надходили. Домогтися правди неможливо, жодного підтвердження, що вони повернулися, у виписці немає", - зазначив клієнт банку.

Відгук ПриватБанк
Відкликання ПриватБанк / Фото: скріншот

Нагадаємо, як раніше повідомляв Главред, клієнти ПриватБанку зіткнулися з труднощами під час актуалізації даних у додатку Приват24.

Також відомо, що клієнти ПриватБанку скаржаться на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з рахунків.

Про джерело: Мінфін

Мінфін - український інформаційний портал про фінанси та інвестиції, працює з 2007 року, пише Вікіпедія.

На порталі публікується інформація про інвестиції, курси валют, порівнюються депозитні ставки в банках. Також на сайті розміщується статистика з фінансових ринків, фінансові новини та аналітичні огляди.

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader