/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Ff77f992b0bfa16de98e3f1ba3e0e95b9.jpg)
Лимонне божевілля у monobank: у призи додали кілька авто та навіть квартиру
Масштабна акція monobank з пошуку віртуальних лимонів, яка стартувала 16 жовтня, набирає нових обертів. Після того, як перший спеціальний 51-й лимон вже знайшли, співзасновник банку Олег Гороховський оголосив про розширення призового фонду, додавши в нього автомобілі та навіть житло.
Новий призовий фонд
17 жовтня Гороховський повідомив про формування додаткового призового фонду, який включає:
- ЗСУ лимон – 3 мільйони гривень на дрони RUSORIZ, які передадуть підрозділу ЗСУ на вибір переможця
- Три автолимони від monobank, волонтера Ігоря Лаченкова та криптобіржі WhiteBIT – кожен дає можливість отримати BMW 3 Series
- Хаталимон від Inzhur REIT – переможець отримає квартиру
Спеціальні лимони ховатимуть у застосунку по черзі. Спочатку користувачі шукатимуть ЗСУ лимон, після його знаходження з'явиться автолимон від monobank, потім від Лаченкова, далі від WhiteBIT, і наостанок – квартирний лимон. Гороховський пообіцяв опублікувати першу підказку щодо місцезнаходження ЗСУ лимона у своєму Instagram приблизно за півгодини після оголошення, зазначивши, що вона буде легкою.
Що відбувається в країні
Акція "полювання на лимони", приурочена до досягнення monobank позначки в 10 мільйонів клієнтів, спричинила справжню "лимонну лихоманку" серед українців. У перший же день запуску застосунок банку не витримав навантаження – частина функціоналу перестала працювати через масове одночасне використання. Навантаження на всі системи зросло у 7 разів порівняно зі звичайним режимом.
Понад один мільйон клієнтів знайшли хоча б один віртуальний лимон у застосунку. Станом на ранок 17 жовтня вже понад 50 тисяч користувачів зібрали необхідні 50 лимонів для участі у розіграші головного призу. Цікаво, що найактивнішою аудиторією виявилася молодь – медіанний вік тих, хто зібрав 10 і більше лимонів, становить 26 років. Навіть у нічний час, з півночі до шостої ранку, лимони шукали близько 149 тисяч клієнтів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fcd5f01e6f2e074abc07778e6021294fd.jpg)
Умови участі
Гра передбачає кілька рівнів винагород залежно від кількості знайдених віртуальних стікерів. Хто зібрав 10 лимонів – автоматично потрапляє у розіграш 50 iPhone 17 та отримує спеціальний скін для картки. Власники дитячих карток додатково беруть участь у розіграші 1000 банок шоколадних монет.
Ті, хто знайдуть всі 50 лимонів, борються за головний приз – 1 мільйон гривень. А знахідці спеціального 51-го лимона спочатку обіцяли BMW 3 Series. За дитячою карткою 51-й лимон дає можливість виграти поїздку до Діснейленду на п'ятьох осіб.
Перший спеціальний 51-й лимон знайшли менш ніж за дві години після того, як Гороховський опублікував підказку про його місцезнаходження. Переможцем став Михайло Михайлик. Але саме після цього і було оголошено про розширення призового фонду з додатковими автомобілями та квартирою.
Хто долучився до акції
До розширення призового фонду долучилися відомі особи та компанії. Ігор Лаченков – український інфлюенсер, автор Telegram-каналу "Лачен пише" та відомий волонтер. Він є ініціатором проєкту "Народний Байрактар" спільно з Сергієм Притулою, а також організовував збори на систему "Ловець Шахедів". За час повномасштабного вторгнення чотири з п'яти найбільших зборів коштів у monobank організовували спільно з Лаченковим.
WhiteBIT – найбільша європейська криптобіржа за обсягом трафіку з понад 35 мільйонами користувачів. Платформа офіційно співпрацює з українським МЗС, додатком "Дія" та мобільним оператором Lifecell.
Inzhur REIT – перша українська компанія, що працює за моделлю Real Estate Investment Trust. Вона дає змогу українцям інвестувати в комерційну нерухомість невеликими сумами від 10 гривень. Компанія управляє активами на суму понад 2,4 мільярда гривень.
Акція триватиме чотири дні. Результати розіграшу iPhone 17 оголосять 20 жовтня, а переможця мільйона гривень визначать 21 жовтня.
