Американці при обміні автомобілів мають рекордні заборгованості, і ситуація продовжує погіршуватися
Американці при обміні автомобілів мають рекордні заборгованості, і ситуація продовжує погіршуватися

Американці при обміні автомобілів мають рекордні заборгованості, і ситуація продовжує погіршуватися

Забудьте про Демогоргонів та моторошні паралельні світи – існує набагато страшніша “виворітна сторона”, ніж у серіалі “Дивні дива”, і вона затягує американських покупців автомобілів. Світ автокредитування перевернувся догори дригом, а цифри достатні, щоб збентежити навіть досвідчених кредиторів.Згідно з новим звітом, середня сума заборгованості за “підводними” автокредитами, коли водії винні більше, ніж коштує їхній автомобіль, зросла до рекордних 6 905 доларів.І на відміну від похмурого світу в серіалі Netflix, ця “виворітна сторона” наповнена не монстрами з іншого виміру, а дуже реальними проблемами, такими як зростаючі процентні ставки, подовжені терміни кредитування та швидко падаючі вартості автомобілів.За останніми даними Edmunds, понад чверть обмінів нових транспортних засобів пов’язані з боргами, що перевищують вартість авто. Цей показник досяг чотирирічного максимуму, зрісши з 24,2 відсотка у першому кварталі 2025 року та 26,6 відсотка у другому, до 28,1 відсотка в останньому періоді.Так, ще більша кількість водіїв – 31,9 відсотка – перебували в аналогічній ситуації ще в першому кварталі 2021 року, але тоді вони були винні менше грошей (6 880 доларів проти 6 095 доларів).Майже кожен третій власник із заборгованістю винний від 5 000 до 10 000 доларів, що є ще одним новим рекордом, а майже кожен четвертий обтяжений боргом понад 10 000 доларів. Задумайтесь над цим на хвилинку.Edmunds повідомляє, що проблема назрівала роками. Під час пандемії ціни на автомобілі різко зросли, а покупці розтягували свої бюджети за допомогою рекордно довгих кредитів, щоб придбати нові транспортні засоби.У 2020 році середній показник негативної заборгованості становив трохи понад 5 000 доларів, але розрив зріс на 40 відсотків за шість років, змушуючи багатьох покупців включати більше позикових коштів у наступний автокредит. Додайте кілька додаткових опцій, і той новий автомобіль за 40 000 доларів, на який ви дивилися, перетворюється на 50 000 доларів.Фактично, ми нещодавно повідомляли, що середня ціна угоди щодо нового транспортного засобу в США перетнула позначку в 50 000 доларів уперше після більш ніж року стабільного зростання.Аналітики Edmunds кажуть, що немає швидкого вирішення для водіїв із заборгованістю, але найкращий спосіб уникнути поглиблення проблеми – чинити спокусі раннього обміну та добре подумати, чи дійсно ви можете собі дозволити – або навіть потребуєте – наступний автомобіль.Ця тенденція відображає більш широкі економічні виклики, з якими стикаються домогосподарства, коли зростання вартості життя не йде в ногу з доходами. Підвищення процентних ставок Федеральною резервною системою для боротьби з інфляцією безпосередньо впливає на доступність кредитів, роблячи автокредитування дорожчим для споживачів. Крім того, швидка амортизація нових автомобілів після їх виїзду з дилерського центру означає, що багато власників можуть опинитися в ситуації, коли їхній актив швидко втрачає вартість, тоді як зобов’язання залишаються незмінними.

Джерело матеріала
loader
loader