/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F9ba307af34e8a29272a505b4d39e940a.jpg)
Вода з вихлопу: експерт розповів, коли це норма, а коли передвісник ремонту
Ви дізнаєтесь:
Водії часто помічають краплі під вихлопною трубою і відразу думають про поломку.
Главред вирішив розібратися, чи завжди це сигнал проблем із автомобілем.
Як пише Jalopnik, за словами експертів, поява води у вихлопі може бути цілком природним процесом. Під час згоряння бензину чи дизеля утворюється водяна пара, яка конденсується в системі та виходить назовні. Особливо це помітно в холодну пору року, коли гарячі гази зустрічаються з холодним металом.
Ще одним джерелом води є каталізатор: хімічні реакції всередині нього також продукують невелику кількість рідини. Тому кілька крапель під вихлопом після ранкового запуску двигуна – нормальне явище.
Коли вода з вихлопу сигналізує про проблеми
Але вода з труби може сигналізувати і про серйозні проблеми. Наприклад, якщо пошкоджена прокладка головки блоку циліндрів, антифриз потрапляє в циліндри, згорає разом із паливом і залишає надлишок вологи у вихлопі.
Такі поломки можуть коштувати десятки й навіть сотні тисяч гривень, особливо якщо пошкоджено мотор.
Визначити безпечність рідини просто: прозора вода без запаху та жирної плівки – норма. Масляниста рідина або запах палива – тривожний сигнал.
Колір вихлопу як індикатор проблем
Колір вихлопу теж інформативний. Легка біла пара на морозі – нормально, густий білий дим може вказувати на потрапляння охолоджувальної рідини, синій – згоряння масла, чорний – надлишок пального, а сірий чи темно-синій – проблеми з турбіною чи системою упорскування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F096e0d557274d37ec110ecd3cfab6498.jpg)
Отже, кілька крапель води під вихлопом – буденна річ, але масляниста рідина чи густий дим потребують негайної діагностики.
Читайте також:

