/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Faa1681733ae1d4c9aa74ba4532d9ee32.jpg)
Amazon Web Services заявила, що збій у хмарі був спричинений «базовою проблемою DNS»
У понеділок підрозділ хмарних обчислень Amazon зіткнувся з масштабним збоєм у роботі, який продовжує порушувати роботу деяких основних інтернет-додатків та веб-сайтів, від компаній соціальних мереж до великих роздрібних торговців.
Збій, який розпочався невдовзі після півночі за тихоокеанським часом, вплинув на десятки вебсайтів, включаючи Snapchat, Pinterest, Venmo та Apple TV, згідно з Downdetector, сайтом, який відстежує перебої в інтернеті на основі повідомлень користувачів.
Наразі Amazon Web Services заявила, що збій був спричинений «базовою проблемою DNS», маючи на увазі систему доменних імен — фактично глобальний онлайн-каталог, який автоматично перетворює доменні імена на IP-адреси. До 6:35 ранку за східним часом компанія заявила, що проблему було «повністю усунуто», і більшість операцій відновлено. Але пізніше AWS заявила, що деякі з її сервісів «все ще стикаються з підвищеною кількістю помилок».
Збої в роботі AWS, провідного постачальника хмарної інфраструктури, ілюструють велику кількість веб-сайтів та компаній, які залежать від технологічного гіганта в питаннях обчислювальних ресурсів та ресурсів зберігання даних.
Це також сигналізує про крихкість взаємопов’язаного інтернету, де помилка в одній компанії може спричинити каскадний ефект всією мережею.
Amazon попереджав, що хоча його інженери розв'язали основну проблему, деякі користувачі все ще стикатимуться з повідомленнями про помилки через величезне накопичення необроблених запитів.

