Бум на Labubu приніс Pop Mart рекордні прибутки, але інвестори вже насторожені
Бум на Labubu приніс Pop Mart рекордні прибутки, але інвестори вже насторожені

Бум на Labubu приніс Pop Mart рекордні прибутки, але інвестори вже насторожені

Продажі компанії зросли?

З липня по вересень компанія зафіксувала рекордні показники на всіх ринках, пише Bloomberg, інформує 24 Канал. Зокрема, продажі за кордоном підскочили на 370%, а в Китаї – на 190%.

Найбільше зростання Pop Mart продемонструвала на західних ринках:

  • у США виторг збільшився на 1270%,
  • у Європі – на 740%,
  • в Азійсько-Тихоокеанському регіоні – на понад 170%.

Зауважте. Бум продажів триває з другої половини 2024 року, коли компанія запустила популярну серію мініфігурок Labubu. Поп Mart розраховує завершити рік із доходом понад 20 мільярдів юанів (2,8 мільярдів доларів), а керівник компанії Ван Нін заявляв, що план у 30 мільярдів юанів "цілком досяжний".

Популярність Labubu згасає?

Втім, експерти попередили, що попит на Labubu поступово спадає. У вересні Pop Mart уже втратила близько 13 мільярдів доларів капіталізації – інвестори побоюються, що "ляльковий бум" добігає кінця.

Раніше експерти уже пояснювали, що частково вартість бренду трималась завдяки перепродажам на вторинному ринку. Річ у тім, що люди були готові платити більше за колекційні випуски чи рідкісні моделі фігурок.

Що відомо про Labubu?

  • Labubu створив ілюстратор Касінг Лунг. Фігурки стали хітом на ринку колекційних іграшок завдяки співпраці з Pop Mart, яка адаптувала його у формат "сліпих коробок".
  • Формат blind-box поєднує елемент азарту та спонукає до покупок знову і знову. Власне, цей формат зробивLabubu однією з найуспішніших серій, принісши Pop Mart 410 мільйонів доларів.
Джерело матеріала
loader
loader