Двоповерхові поїзди під Ла-Маншем: як зміниться сполучення у Європі
Двоповерхові поїзди під Ла-Маншем: як зміниться сполучення у Європі

Двоповерхові поїзди під Ла-Маншем: як зміниться сполучення у Європі

Нові поїзди з’являться у Великій Британії, Франції, Бельгії, Нідерландах і Німеччині. Вони стануть першими двоповерховими складами, які курсуватимуть через тунель під Ла-Маншем.

Як повідомляє The Sun, компанія Eurostar оголосила про масштабне оновлення свого рухомого складу. Оператор інвестує 2 млрд євро (97 млрд грн) у створення нового покоління двоповерхових поїздів Eurostar Celestia, які стануть першими в історії, що курсуватимуть через тунель під Ла-Маншем і залізничною мережею Великої Британії.

За даними Eurostar, початково буде закуплено 30 нових поїздів, з можливістю розширення парку ще на 20 одиниць у майбутньому. Виробником виступить французька компанія "Alstom Group". Кожен поїзд матиме довжину 200 метрів і курсуватиме у п’яти країнах, де нині діє оператор: у Великій Британії, Франції, Бельгії, Нідерландах та Німеччині.

Компанія також планує розширення географії маршрутів — серед потенційних напрямків Женева (Швейцарія) та Франкфурт (Німеччина). Кожен склад розрахований на 540 пасажирів, що на 20 % більше, ніж у нинішніх поїздах Eurostar. Якщо використовуватимуть 400-метрові версії, кількість місць сягатиме 1080 на рейс.

Назва Celestia походить від латинського слова caelestis — "небесний". За інформацією компанії, вона символізує зірки та подорожі, уособлюючи дух Eurostar, який об’єднує міста Європи. Нові поїзди матимуть сучасний дизайн і підвищений рівень комфорту.

Генеральна директорка Eurostar Гвендолін Казенав заявила: "Ми особливо пишаємося тим, що вперше запровадимо двоповерхові поїзди у Великій Британії. Пасажири можуть розраховувати на винятковий комфорт і унікальний досвід подорожей Eurostar Celestia."

Вона також зазначила, що це "золотий вік для міжнародних екологічно чистих подорожей, і Eurostar лідирує в цьому напрямку".

Генеральний директор "Alstom" Анрі Пупар-Лафарж додав: "Новий поїзд, створений для міжнародного високошвидкісного руху, відображає наше бачення сталого та конкурентоспроможного транспорту в Європі."

Очікується, що перші склади приєднаються до флоту у січні 2031 року, а регулярні рейси розпочнуться у травні того ж року. На початку експлуатації планують запустити шість нових поїздів, які курсуватимуть разом з чинним парком Eurostar із 17 поїздів e320. Загалом автопарк збільшиться до 67 одиниць, що на 30 % більше, ніж нині.

Для обслуговування нового флоту буде модернізовано депо Temple Mills у Лондоні, на що передбачено 80 млн євро (3,9 млрд грн). Реконструкція дозволить розмістити нові склади та створити 350 робочих місць.

Усі поїзди будуть повністю електричними, що сприятиме зменшенню викидів і підвищенню енергоефективності.

Нагадаємо, Eurostar має на меті обслуговувати до 30 млн пасажирів щороку. Розширення флоту відбувається на тлі обговорення в Управлінні залізниць та автомобільних доріг Великої Британії можливості допуску до ринку нових операторів, таких як "Virgin" або "Gemini", рішення щодо чого очікується 31 жовтня.

Фокус також писав, що вигадали на німецькій залізниці задля статистики.

Як повідомляв Фокус, китайська родина витратила $140 тисяч на поїзд у стилі панди і не отримала очікуваного результату.

Джерело матеріала
loader