/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F431%2F432798e0413d993ea3a72bba1bd478e4.jpg)
Втрачені мільйони та зірвані плани: Скасування матчу в Маямі завдало Барселоні значного удару
Скасування запланованого матчу Ла Ліги між Вільярреалом та Барселоною у Маямі стало серйозним фінансовим та стратегічним ударом для каталонського клубу, який вже активно готувався до приїзду в США.
Барса розглядала цю подію як ключову можливість для зміцнення свого бренду на північноамериканському ринку та просування іспанського футболу.
Клуб позбувся прямого доходу. Очікувалося, що компанія-організатор виплатить Барселоні суму в розмірі від п'яти до шести мільйонів євро. Ця цифра була плаваючою і залежала від кількох змінних, зокрема від продажу квитків. Інтерес до гри був колосальним: на стадіоні Хард-Рок було заброньовано близько 70 000 квитків, що свідчило про неминучий аншлаг та рекордні показники передпродажу для цієї арени.
Окрім квитків, зірвалися й інші джерела фінансування. Головний спонсор клубу, Spotify, вже планував низку спільних маркетингових заходів у США. Фінансова установа Goldman Sachs, з якою Барса має тісні зв'язки, також висловлювала зацікавленість в організації заходів не лише в Маямі, але й у Лос-Анджелесі, Нью-Йорку та Сан-Франциско. Всі ці ініціативи мали б забезпечити клубу додатковий фінансовий поштовх.
Зі спортивної точки зору, Барселона також втратила перевагу. Замість складного виїзного матчу на стадіоні Ла Кераміка, команда мала б зіграти на умовно нейтральному полі, де очікувалася тотальна перевага вболівальників "блаугранас" на трибунах.

