/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F569a8145fe654640b8afec80661eba23.jpg)
Забутий флагманський седан Cadillac досі випускається в Китаї за найнижчою ціною в історії
Понад п’ять років минуло з часу, як Cadillac CT6 зник з американських автосалонів, але в Китаї цей флагманський седан не лише вижив, а й продовжує розвиватися. У підготовці до 2026 року модель CT6 залишається ключовою частиною лінійки Cadillac для китайського ринку, отримавши чергове оновлення, щоб відповідати постійному попиту на преміальні седани.Другий покоління повнорозмірного люксового седана значно дешевший за свого американського попередника. Cadillac знову знизив ціну в рамках оновлення, тепер модель стартує з 289 900 юанів, що еквівалентно приблизно 40 700 доларам США за поточним курсом.З урахуванням інфляції ці сьогодні становили б від 74 823 до 123 385 доларів. Таким чином, поточна китайська версія коштує майже вдвічі менше, ніж колись платили американські покупці.У 2023 році Cadillac провів ґрунтовний рестайлінг CT6 для китайського ринку, оновивши зовнішність та салон. Найновіша версія майже не змінилася, але тепер доступна з яскравою білою шкірою інтер’єру під назвою Cloud Tranquility White.У Китаї пропонуються три основні версії повнорозмірного седана: базова модель, варіант від 309 900 юанів (близько 43 500 доларів) та топова версія за 329 900 юанів (46 300 доларів).Серцем моделі є 2,0-літровий турбований чотирициліндровий двигун потужністю 233 к.с. та крутним моментом 258 фунт-футів, який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач.Однією з ключових змін для 2026 року стала оновлена версія системи Magnetic Ride Control, яка, за словами Cadillac, отримала низку вдосконалень і тепер є стандартною для всіх комплектацій.Інтер’єр прикрашає вигнутий 33-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 9K, що працює на останній версії операційної системи Cadillac і підтримує бездротові оновлення. Покупці можуть замовити CT6 із напівавтономною системою водіння Super Cruise від GM, яка включає шість камер, шість міліметрових радарів та 12 ультразвукових радарів.Цікаво, що система не має лідару, який став досить поширеним для преміальних автомобілів на місцевому ринку.Серед інших важливих функцій — потужна аудіосистема AKG з 19 динаміками, включаючи динаміки в підголівниках, активне шумозаглушення, система адаптивного підсвічування, бездротова зарядка для смартфона та численні елементи з матовим алюмінієвим оздобленням.Незважаючи на зусилля Cadillac, CT6 займає лише невелику частку продажів бренду в Китаї. За перші шість місяців року було продано лише 209 примірників, що нагадує: навіть на розвиненому китайському ринку люксових автомобілів не кожен флагман знаходить свою аудиторію.Ця ситуація може бути пов’язана зі зростаючою конкуренцією з боку місцевих виробників, які пропонують електрифіковані моделі з передовими технологіями. Крім того, китайські покупці все частіше віддають перевагу кросоверам та позашляховикам, що зменшує попит на великі седани, навіть у преміальному сегменті. Cadillac, ймовірно, зосередиться на адаптації своїх майбутніх моделей до цих тенденцій, щоб зберегти присутність на одному з найважливіших ринків світу.
