/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8a1c79674cf1d70a6ed634b4851e0188.jpg)
Amazon допомогла індійським продавцям перевищити $20 млрд експорту попри нові мита США
Компанія Amazon повідомила, що індійські продавці, які користуються її платформою, перевищили позначку у $20 млрд загального експорту, з яких майже $7 млрд припали на поточний рік.
Про це повідомляє Reuters.
Ці результати досягнуті попри негативний вплив нових імпортних мит США, запроваджених у серпні. Amazon заявила, що залишається впевненою у довгостроковому зростанні і встановила нову мету – досягти $80 млрд експорту до 2030 року. Компанія очікує, що цьому сприятиме зростання глобального попиту на косметику, іграшки, меблі та одяг.
Нові мита США, які подвоїлися до 50% з 27 серпня, стали відповіддю на закупівлю Індією російської нафти. Через це тисячі індійських ремісників і малих підприємств зазнали фінансових труднощів. Попри це, керівництво Amazon наголосило, що загальний вплив мит на експорт залишається обмеженим. Представники компанії зазначили, що Amazon зосереджується на керованих факторах розвитку бізнесу, а не на короткострокових торговельних коливаннях.
У компанії підкреслили, що її стратегія базується на довгострокових структурних змінах, а не циклічних тенденціях, і що для електронної комерції «це лише початок». Програма Amazon Global Selling, запущена у 2015 році, дозволяє індійським малим і середнім підприємствам продавати свої товари у 18 країнах світу, зокрема у США, Великій Британії, Німеччині, Канаді та ОАЕ. Експерти зазначають, що ініціатива Amazon стала важливим інструментом підтримки індійського експорту, особливо у період торговельних обмежень і глобальної економічної нестабільності.

