iPhone перетворюється на рекламний майданчик: Apple готує нові інтеграції
iPhone перетворюється на рекламний майданчик: Apple готує нові інтеграції

iPhone перетворюється на рекламний майданчик: Apple готує нові інтеграції

На думку Bloomberg, уже наступного року користувачів Apple очікує ще більше нав’язливих рекламних інтеграцій.

Ще у 2022 році компанія Apple розпочала роботу над додаванням реклами до застосунку «Карти», і, за інформацією журналіста Марка Гурмана, реалізація цього плану вже наближається до завершення. Нововведення можуть з’явитися у 2026 році — разом із виходом iOS 26.4.

Рекламодавці зможуть купувати місця у результатах пошуку Apple Maps за аналогією з App Store, де розробники платять за показ своїх додатків залежно від запитів користувачів. Визначати доречність і корисність таких пропозицій у спливаючих вікнах допомагатиме штучний інтелект, зазначає Гурман.

Водночас журналіст вважає, що компанія може зіткнутися з негативною реакцією користувачів.

«Деякі власники iPhone уже невдоволені тим, що смартфон перетворився на рекламний майданчик для сервісів на кшталт AppleCare+, Apple Music, Apple TV та Fitness+. Якщо врахувати, що ціна iPhone може сягати $2000, то поява нової реклами виглядатиме як надмірне прагнення до прибутку», — підсумував Гурман.

Джерело матеріала
loader
loader