/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F6d9f97bc27633cc540b7aa2fc993cc7c.jpg)
iPhone перетворюється на рекламний майданчик: Apple готує нові інтеграції
На думку Bloomberg, уже наступного року користувачів Apple очікує ще більше нав’язливих рекламних інтеграцій.
Ще у 2022 році компанія Apple розпочала роботу над додаванням реклами до застосунку «Карти», і, за інформацією журналіста Марка Гурмана, реалізація цього плану вже наближається до завершення. Нововведення можуть з’явитися у 2026 році — разом із виходом iOS 26.4.
Рекламодавці зможуть купувати місця у результатах пошуку Apple Maps за аналогією з App Store, де розробники платять за показ своїх додатків залежно від запитів користувачів. Визначати доречність і корисність таких пропозицій у спливаючих вікнах допомагатиме штучний інтелект, зазначає Гурман.
Водночас журналіст вважає, що компанія може зіткнутися з негативною реакцією користувачів.
«Деякі власники iPhone уже невдоволені тим, що смартфон перетворився на рекламний майданчик для сервісів на кшталт AppleCare+, Apple Music, Apple TV та Fitness+. Якщо врахувати, що ціна iPhone може сягати $2000, то поява нової реклами виглядатиме як надмірне прагнення до прибутку», — підсумував Гурман.
