/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0d159ea80c6b534388e404736868386e.jpg)
Канада запровадила контрзаходи проти двох великих автовиробників зі США
Після того, як Stellantis та General Motors скоротили виробництво в Канаді, федеральний уряд вирішив обмежити кількість транспортних засобів, які вони можуть імпортувати в країну без митних зборів.Це погана новина для детройтських автовиробників і вже спричинило попередження від GM, Stellantis та Ford про можливе скорочення інвестицій, що може негативно вплинути на виробничий потенціал Канади.У відповідь на американські тарифи, оголошені раніше цього року, канадський уряд запровадив власні відплатні заходи щодо низки американських товарів. Однак Оттава дозволила винятки для автовиробників, дозволивши їм ввозити певну кількість автомобілів без сплати мит. Ця пільга, відома як квота на пільговий імпорт, мала чіткі умови: виробники повинні були зберігати робочі місця та інвестиції на канадській території, щоб кваліфікуватися.GM та Stellantis, за словами уряду, не дотрималися своїх зобов’язань. GM нещодавно підтвердила, що припинить виробництво своїх електричних фургонів BrightDrop в Інгерсоллі, Онтаріо, що означає відхід від ключового елементу її електричної стратегії в країні. Майже одночасно Stellantis відмовилася від планів щодо виробництва наступного покоління Jeep Compass на своєму заводі в Брамптоні, вирішивши перенести виробництво в Іллінойс.Хоча мер Онтаріо Даг Форд заявляє, що Stellantis пообіцяла замінити Compass іншою моделлю, міністр промисловості Канади Мелані Жолі вказала, що компанія може бути притягнута до судової відповідальності за зміну планів.У відповідь на ці зміни Канада скоротить квоту на пільговий імпорт для GM на 24 відсотки та для Stellantis на 50 відсотків, повідомляє CTV News.Галузь незадоволена. Браян Кінгстон, президент Асоціації канадських автовиробників, яка представляє інтереси GM, Ford та Stellantis, заявив, що рішення уряду прийнято в “найгірший можливий час”.Ця ситуація відображає ширші глобальні тенденції в автопромисловості, де виробники все частіше переоцінюють свої виробничі ланцюги під тиском економічних та політичних чинників. Зсуви у виробництві електричних транспортних засобів особливо чутливі до державної політики, оскільки уряди намагаються збалансувати захист національних інтересів із залученням інвестицій. Подібні торгові суперечки можуть мати довгострокові наслідки для міжнародної співпраці та розвитку технологій, особливо в контексті переходу на чисті джерела енергії.

