У браузері ChatGPT Atlas виявили проблему з «фейковими» кліками по рекламі
У браузері ChatGPT Atlas виявили проблему з «фейковими» кліками по рекламі

У браузері ChatGPT Atlas виявили проблему з «фейковими» кліками по рекламі

Після виходу нового браузера ChatGPT Atlas від OpenAI фахівці компанії Search Atlas виявили проблему: штучний інтелект у цьому браузері може натискати на посилання та рекламні оголошення так, ніби це робить справжня людина. І саме це створює ризики.

Як зазначають експерти, така поведінка може призвести до того, що компанії сплачуватимуть за кліки не від реальних користувачів, а від штучного інтелекту. Крім того, подібні “фейкові” переходи спотворюють статистику відвідуваності сайтів і заважають точно оцінити ефективність рекламних кампаній.

Проблема полягає в тому, що ChatGPT Atlas працює на основі рушія Google Chrome, тому рекламні мережі не здатні відрізнити його дії від звичайних користувацьких.

Експерти радять компаніям уважно стежити за різкими стрибками трафіку, нетиповою поведінкою відвідувачів і зниженням рівня конверсій – усе це може свідчити про активність штучного інтелекту.

Джерело матеріала
loader