/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F651e55f6ff86c508d53701ff6a000c2c.png)
Гроші зникають за секунди: українців попередили про збої у ПриватБанку
Українці повідомляють про проблеми з банкоматами ПриватБанку, через які кошти списуються з карток, але не видаються. Таку інформацію оприлюднено у скарзі на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилась, що при спробі зняття готівки з картки Payoneer банкомат повідомив про помилку і гроші не видав. При цьому банк зняв всю суму з рахунку.
Українка зазначила, що оскільки не являється клієнтом ПриватБанку, отримати підтримку від банку їй не вдалося.
Жінка додала, що з банкоматами інших банків таких проблем не виникало, хоча там встановлені нижчі ліміти та трохи більша комісія. В результаті, шукаючи кращих умов зняття готівки, українка втрапила у халепу.
"Просто хочу попередити власників карток цієї платіжної системи, щоб не користувались банкоматами ПриватБанку", - зазначила українка.
Що робити у випадку збою у банкоматі
Якщо банкомат списав кошти, але не видав готівку, важливо діяти швидко та правильно, щоб не втратити гроші.
Що робити відразу після інциденту:
- Залишайтеся біля банкомата. Сфотографуйте або зніміть відео екрана, якщо відображається помилка, щоб мати доказ проблеми.
- Перевірте баланс. Скористайтеся мобільним банком або SMS-інформуванням, щоб переконатися, що кошти дійсно списані.
- Зафіксуйте деталі інциденту. Запишіть точний час, адресу, суму зняття, назву банку та номер банкомата (зазвичай вказаний на корпусі).
- Збережіть чек, якщо банкомат його надрукував.
- Зверніться до банку. Зателефонуйте у службу підтримки або подайте заявку через мобільний застосунок із зазначенням усіх деталей.
Фахівці радять ні в якому разі не відходити від банкомата без фіксації доказів. Відсутність фото, відео або чека значно ускладнить доведення факту списання коштів.

