Інтриги, міфологія та гра на довіру. Sweet.tv Originals презентував українську адаптацію світового реаліті-шоу «Зрадники»
Заміський комплекс Equides Club, де 24 жовтня проходив захід, став місцем, у якому магічно-фантастичний світ перетнув межу з реальністю. Гості відразу потрапляли у простір, у якому звабливі актори у вишуканому вбранні та з масками на обличчі, де у тьмяному світлі горять свічки у старовинних канделябрах, а на стінах і на підлозі зображені таємничі знаки — символи реаліті-шоу «Зрадники». Організатори івенту створили для перших глядачів проєкту максимальний ефект присутності, огорнувши його атмосферою інтриги та таємничості, де кожен із легкістю міг відчути себе героєм шоу.
![]()
Атмосфера під час допрем’єрного показу реаліті-шоу «Зрадники»
Колоритні декорації у холі закладу так і манили зробити кілька знімків на згадку, а якщо ще й у компанії з акторами у фантастичних масках і звабливих позах, то хто утримається від цієї спокуси?
![]()
![]()
Знімки в колоритних декораціях та з акторами в масках з задоволенням робили гості заходу
А вже за деякий час розпочалась офіційна частина заходу і те, заради чого всі зібралися цього вечора — допрем’єрний показ першої серії шоу «Зрадники».
«Зрадники» є українською адаптацією відомого у світі детективного шоу «The Traitors», яке за чотири роки існування стало телевізійним хітом. Його адаптації знімають більш ніж у 30 країнах, реаліті здобуло 16 світових нагород, включно з BAFTA і Emmy, є найпопулярнішим розважальним шоу на BBC і найуспішнішим реаліті в історії американського стримінгу Peacock.
«Шоу The Traitors пройшлися по всьому світу великим гоночним болідом. У 30 країнах адаптації завжди були в топі. Але в Україні його ще не було. І це випробування для цього шоу, оскільки Україна — це особливий ринок, це особлива країна. І сьогодні ви дізнаєтеся, у кого ж це вистачило нахабства інтелектуального, технічного й іншого ресурсу для того, щоб втілити таке складне шоу в такій складній країні», — сказав ведучий заходу Геннадій Попенко.
![]()
Першим на сцену вийшов директор із контенту Sweet.tv Юрій Поворозник, який розповів про кращі продукти онлайн-платформи та про новинки, які невдовзі зможуть побачити глядачі. За його словами, це той «рівень, який врешті дозволив запустити свій Originals».
«Це серіали, анімація, а тепер це будуть ще й шоу. Якщо ми говоримо про те, як ми працюємо з контентом, що можна побачити на нашій платформі, то це роки прекрасної, складної, дуже цікавої роботи з усіма найкращими студіями виробниками контенту. Наша бібліотека складається не лише з класики, а й зі світових хітів, які ми не просто привозимо сюди, але й намагаємося зробити так, щоб вони говорили українською мовою», — сказав Юрій Поворозник.
![]()
Юрій Поворозник
На початку 2025 року Sweet.tv запустив власне реаліті «Сюрприз для родини», у жовтні відбулася прем’єра оригінального комедійного серіалу «Життя на трьох». Зараз триває робота над іншим оригінальним серіалом платформи — це драма з елементами чорної комедії власного виробництва «Ховаючи колишню». А вже 6 листопада стартує показ першого документального фільму Sweet.tv Originals «Океан Ельзи: Спостереження шторму», який створений для всеукраїнського кінопрокату кіностудією Knife! Films.
- Читайте також: Юрій Поворозник, sweet.tv: Інші гравці ринку також хотіли купити формат «Зрадників»
Відносно ж реаліті-шоу «Зрадники» Юрій Поворозник пригадав, що, коли вперше почув від співробітниці цю ідею, то йому здалося це «чимось до чого неможливо дотягнутися, тому що вони на той момент вже були найпопулярнішим шоу в світі».
«Я не уявляв, як це робити, а тепер я знаю, тому що ми це зробили. І як людина, яка особливо не дивиться реаліті для себе, я закохався в це шоу. Наша команда намагалася зробити дуже крутий продукт для України під час війни. Це було великим викликом, але ми хотіли, щоб в українців була можливість насолоджуватися тим, що дивляться у всьому світі, щоб ми не стояли на місці. Попри війну, ми прагнемо розвивати нашу культуру й створювати якісний контент», — розповів Юрій Поворозник.
Шоуранерка, керівниця продакшну Sweet.tv Originals Олена Кричковська розповіла, що довгий час відчувався запит аудиторії на реаліті нового покоління — не спродюсоване, а дійсно реальне. І команда Sweet.tv Originals поставила за мету зробити саме такий проєкт.
«Ми справді працювали над тим, щоб картинка була як у кіно, а реальність та емоції, як в реаліті в найкращому справжньому розумінні цього слово», — сказала Олена Кричковська.
![]()
Олена Кричковська
Українську адаптацію проєкту «Зрадники» створили з акцентом на місцеві легенди і карпатську міфологію. Його події розгортаються у старовинному палаці графів Шенборнів на Закарпатті. Ведучим проєкту став актор і театральний режисер Олексій Гнатковський, відомий за роллю Івана Довбуша у фільмі «Довбуш».
«Нам пропонували знімати цей проєкт за кордоном, так безпечніше, так надійніше, там уже є готові локації. Але наша принципова позиція була знімати саме в Україні, тому що наша місія та в тому, щоб показати Україну, вшити її в цей контекст. Ми заморочувалися над кожним випробуванням, додавали йому відсил до української міфології, до українських легенд, до української історії. Ми в кожній деталі намагалися показати, що це наше, українське, і воно класне, красиве, стильне і кіношне», — говорить Олена Кричковська.
І ось нарешті перші глядачі побачили на великому екрані містичний палац Шенборнів і його «господаря» — ведучого проєкту Олексія Гнатковського, який зустрічає учасників реаліті-шоу. Їх 22 і всі вони готові позмагатися за головний приз — пів мільйона гривень. Серед учасників шоу — блогерка Олена Мандзюк, телеведуча й акторка Даша Трегубова, актор театру і кіно Артур Логай, володарка титулу «Міс Україна Всесвіт — 2021» Анна Неплях, блогерка-мільйонниця у TikTok Лілія Слєсар та актор і військовий Володимир Ращук, який відомий за серіалом «Прикордонники». За перемогу змагатимуться також представники найрізноманітніших професій: менталіст, викладачка, професійний гравець у покер, бізнесмен, стендаперка, психолог і не тільки. Але всі ці ролі вони виконують у реальному житті, у проєкті ж хтось із них буде «вірним», а хтось — «зрадником».
Кілька учасників, яких ведучий призначить «зрадниками», мають приховувати цю роль, щоночі усувати з гри одного «вірного» і дійти до фіналу. Решті — «вірним» — потрібно виявити зрадників, перш ніж ті доведуть гру до кінця й заберуть усю суму собі. Вони разом виїжджають на завдання, будують коаліції, розплутують психологічну головоломку, хто з них зрадник, без будь-якого втручання з боку продюсерів. У кожній серії шоу учасники збираються за круглим столом і вирішують голосуванням, хто, на їхню думку, є «зрадником» і має залишити гру. У фіналі переможці отримають пів мільйона гривень. Та якщо серед фіналістів опиниться хоча б один «зрадник» — він забере весь виграш.
60 хвилин, а саме стільки триває серія, увага була прикута до екрана, де розгорнулася психологічна гра та неочікувані драматичні повороти. Герої перебувають в ізольованих умовах, вони майже нічого не знають один про одного, окрім імені та професії. Учасникам реалі-шоу доведеться довіритися своїй інтуїції, а глядачам — запастися терпінням, адже серії виходитимуть раз на тиждень, а гра так захоплює, що хочеться якнайшвидше подивитись її продовження.
Олена Кричковська розповіла «Детектору медіа», що знімальний процес реаліті-шоу «Зрадники» проходив швидко. «У нас один епізод, одна програма — це, по суті, один день. І для того, щоб один день не знімався три дні, п’ять днів, ми працювали дуже інтенсивно. От фактично 10 епізодів — це 10 знімальних днів. Гра фактично триває в режимі реального часу», — говорить Олена Кричковська.
За її словами, при виборі учасників шоу для команди Sweet.tv Originals було важливим «їхнє щире бажання грати в гру».
«Нам важливо було, щоб це були живі люди, харизматичні, яскраві, з різних професій, різного віку, різного темпераменту Це люди, які люблять грати в ігри, це люди, які забувають про те, що вони десь знімаються, вони в цей процес втягуються. Ми не ставили собі за мету набрати всіх медійних. Ми побоювалися, що медійні люди дуже часто більше думають про те, як вони виглядають перед камерою, а нам важливо було, щоб вони жили. Тому навіть той відсоток невеликий медійних, який у нас є, — це люди, які прийшли грати в гру», — розповіла Олена Кричковська.
Які враження залишилися у глядачів після перегляду першої серії проєкту? Якщо коротко, то вони вимагали ввімкнути другу серію!
«Мені здається, що ця гра може бути цікава абсолютно всім, тому що вона про людські душі. Вона про те, як поводиться людина в ізольованому просторі, як вона розкривається, про довіру, про правду, про неправду, про дружбу, про стосунки», — говорить Олена Кричковська.
Найсміливіші та найазартніші гості заходу мали змогу взяти участь у грі «Зрадники» за мотивами шоу та відчути на собі — як це бути у ролі «зрадників» чи «вірних», перевірити свою дедукцію та інтуїцію та ще поїхати додому не лише з чудовими враженнями, а й подарунками.
![]()
Гра за мотивами шоу «Зрадники»
![]()
Символічні подарунки для гостей заходу
Перший сезон української адаптації проєкту складається з 10 епізодів. Першу серію реаліті-шоу «Зрадники» безплатно можна подивитися 31 жовтня 2025 року на онлайн-платформі Sweet.tv.
Фото надані Sweet.tv
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

