Андрій Яніцький пішов з посади директора Департаменту комунікацій Державної служби зайнятості
Андрій Яніцький залишив посаду директора Департаменту комунікацій Державної служби зайнятості. Про це він повідомив на своїй сторінці у фейсбуці та підтвердив у коментарі «Детектору медіа».
«Відсьогодні я більше не очолюю комунікації Державної служби зайнятості, водночас буду на громадських засадах радником з комунікацій директорки служби Юлії Жовтяк. Передаю естафету фантастичній Наталії Непряхіній. Тепер вона директорка з комунікацій ДСЗ. А я сфокусуюся на розвитку громадської організації ProMedia», — написав він.
У розмові з «ДМ» Андрій Яніцький зауважив, що одразу мав зобовʼязання перебувати на цій посаді лише протягом одного року: «З керівництвом Державної служби зайнятості ми домовлялися, що я прийду на рік, налагоджу роботу пресслужби, зберу команду і зможу піти далі».
Медійник розповів, що до його приходу на цю посаду Департамент комунікацій був укомплектований лише на 50%.
«Коли я пройшов було шість людей, зараз є 12. Люди не дуже готові йти працювати на державу, тому що рівень зарплат в державному секторі поки що поступається рівню зарплати в комерційних компаніях. Робота на державу також передбачає перебування в офісі з 9:00 до 18:00. Тобто там складно побудувати гнучкий графік, дистанційний. В комунікаціях до цього не звикли.
Нам вдалося сформувати Департамент комунікацій завдяки різним підходам. Наприклад, ми запрошували людей, які раніше не працювали в комунікаціях, і вчили їх. Кликали на стажування студентів з університету Грінченка, КНЕУ, КАІ. Тобто першочергово ми закрили кадрову проблему, яка актуальна для всіх медіа і комунікаційних компаній», — поділився Андрій Яніцький.
Він також сказав, що за період його перебування на цій посаді Департамент комунікацій почав більш ретельно відстежувати охоплення, які мають різні платформи Державної служби зайнятості, зокрема цифрові.
«Коли я прийшов, на тиждень було близько трьох-чотирьох мільйонів охоплень на всіх платформах, серед яких — цифрові, телебачення й радіо. Минулого тижня, коли я йшов, було 17 мільйонів охоплень. Цього було досягнуто шляхом журналістських публікацій, соціальної реклами й згадок партнерів. Завдяки такій методичній роботі й тому, що ми слідкували за її результатами, вдалося досягнути збільшення обізнаності громадян про діяльність Служби зайнятості», — розповів Яніцький.
У контексті результатів своєї роботи медійник також загадав про налагодження контактів з регіональними службами зайнятості, стандартизацію роботи і створення вузької спеціалізації всередині Департаменту комунікацій, де кожна людина відповідає за окремий напрямок.
«У нас зʼявилися свої менеджери з партнерств, копірайтери, SMM-менеджери, дизайнери, І вся ця команда лишається. Команда, яку я зібрав, вона прекрасна, автономна, вміє працювати. Я там вже не потрібен. Звісно, завжди можна щось покращувати. Але я налагодив роботу і можу йти далі», — зазначив він.
Тепер Департамент комунікацій Державної служби зайнятості очолить Наталія Непряхіна, яка працювала заступницею Андрія Яніцького з жовтня 2024 року. За його словами, вона має великий досвід роботи в державних комунікаціях.
«Наталія працювала в Міністерстві ветеранів України, була комунікаційницею у великій юридичній компанії. Я її знаю, мабуть, з 2007 року, бо ми обоє колись працювали в газеті “Комерсант Україна”. Але я був власним кореспондентом газети в Севастополі, а вона працювала в Києві. Вона чудовий професіонал. Я багато чого в неї навчився», — розповів Яніцький.
«Детектор медіа» також звернувся до Наталії Непряхіної по коментар і очікує на відповідь.
У червні 2025 року Яніцький перезапустив свій подкаст «Дедлайн», який тепер виходить під назвою «PRO медіа з Андрієм Яніцьким» на ютубі. Про сам подкаст, його тематику і цільову аудиторію медійник розповів у коментарі «ДМ».
Фото: Андрій Яніцький / фейсбук
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

