Чесна гра і чесна реклама: діалог держави, спорту і медіа
Чесна гра і чесна реклама: діалог держави, спорту і медіа

Чесна гра і чесна реклама: діалог держави, спорту і медіа

Міністерство молоді та спорту України та держагентство PlayCity провели спільну зустріч із керівниками медіа та керівних органів національних федерацій з видів спорту.

Як повідомляє пресслужьа Мінмолодьспорту, PlayCity - центральний орган виконавчої влади, діяльність якого координується Кабінетом Міністрів України через Міністерство цифрової трансформації. Агентство реалізує державну політику у сфері організації та проведення азартних ігор і лотерей, а також контролює дотримання законодавства про рекламу, передає Укрінформ.

Мета зустрічі - роз’яснення оновлених правил рекламування азартних ігор під час спортивних змагань і в спортивних медіа. А основним завданням взаємодії держави, спортивних федерацій та засобів масової інформації є формування спільного бачення - як забезпечити чесність, довіру, захист молоді та інших вразливих категорій від потрапляння у залежність від азартних ігор.

У спілкуванні взяли участь заступник Міністра молоді та спорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віталій Лавров, а також представники PlayCity - перша заступниця голови Юлія Зайченко та начальник відділу контролю за законодавством про рекламу Сергій Кучерук.

«Спорт надихає, об’єднує і не може перетворюватися на інструмент азарту», - підкреслив Віталій Лавров.

Він наголосив, що Міністерство молоді та спорту виступає ініціатором діалогу між державним регулятором, спортивною спільнотою та медіа, аби створити культуру чесної, соціально відповідальної реклами.

За словами Лаврова, спортивні медіа та спортивні федерації мають вплив на формування суспільних цінностей. «Ми всі відповідальні за те, щоб спорт залишався простором довіри і справедливої гри», - зазначив він.

Представники Агентства PlayCity наголосили, що нова редакція Закону України «Про рекламу» встановлює єдині правила для всіх учасників ринку - від федерацій і телеканалів до блогерів і онлайн-платформ.

Реклама азартних ігор дозволена за умови дотримання суворих обмежень: тільки ліцензованими операторами, у визначений час і форматах, із обов’язковим попередженням про ризики виникнення залежності.

Порушення цих вимог може мати наслідки для рекламодавців і медіа, що поширюють нелегальний контент. Мета PlayCity - не карати, а допомагати учасникам ринку діяти в межах закону, Зокрема, представники PlayCity звернули увагу, що реклама азартних ігор без належного маркування або без вікових попереджень є порушенням закону.

Учасники заходу одностайно підкреслили, що молодь є найвразливішою аудиторією у контексті реклами азартних ігор.

Держава не забороняє азартні ігри, але регулює їх для безпеки суспільства - насамперед, щоб спорт і спортивні медіа не ставали точкою входу в залежність.

Міністерство молоді та спорту та Держагентство PlayCity підтвердили готовність спільно працювати з медіа та спортивними федераціями, аби уникнути непорозумінь і правових ризиків. Йдеться про формування єдиного інформаційного простору, у якому діють чіткі правила, а реклама не підриває довіру до спорту.

Фото: mms.gov.ua.

Теги за темою
Україна Київ Спорт
Джерело матеріала
loader
loader