/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff61590bb31bd9a4a7362e8782a1e900a.jpg)
Лексус LS перетворився на дивний фургон із шістьма колесами
Lexus привезла низку цікавих концепт-карів на Japan Mobility Show у Токіо, серед яких найбільш вражаючим є LS Concept. Це дивний шестиколісний ультра-люксовий фургон, який нещодавно був анонсований і може стати основою для серійної моделі. Поруч з ним представлені ще два концепти під брендом LS: LS Coupe Concept та LS Micro Concept.Нинішня модель LS наближається до завершення свого життєвого циклу, і Lexus явно шукає шляхи для продовження існування цього бренду. LS Concept уявляє, як ця модель могла б виглядати у вигляді величезного фургона, настільки масштабного, що він потребує двох осей і чотирьох коліс ззаду.Дизайн концепту, м’яко кажучи, радикальний. Передню частину прикрашають кутові світлодіоди, аналогічні рішення використані і ззаду. Між ними розташоване подовжене кузов, який дещо нагадує божевільний концепт Robovan від Tesla. Хоч точні розміри не розголошуються, очевидно, що ця модель значно більша за будь-який інший сучасний Lexus. Також цікавим є те, що чотири задні колеса значно менші за передні.Ми не знайшли пояснення, чому Lexus вирішив оснастити концепт шістьма колесами, але очевидно, що багато зусиль було вкладено в забезпечення максимального комфорту. У передній частині розташовані два футуристичних сидіння, дві цифрові панелі приладів та штурвал у формі йоука. За ними розміщені дві додаткові ряди сидінь, причому задні нагадують крісла бізнес-класу в міжнародних рейсах. Завдяки жалюзійним бічним вікнам салон має дуже затишну атмосферу.LS Coupe Concept виконаний у вигляді неймовірно елегантного кросовера з акцентом на розкіш. Це чотиридверна модель, але з особливістю: як у Rolls-Royce, задні двері відкриваються проти ходу, а також присутня цікава задня дверь, яка відкривається та виїжджає назовні, відкриваючи дерев’яне покриття багажного відділення.Салон сповнений технологічних рішень. Як і в шестиколісному LS Concept, тут є штурвал у формі йоука, дві цифрові панелі приладів та великий дисплей збоку пасажира. За двома передніми сидіннями розташовані великі вертикальні екрани для задніх пасажирів. Також у салоні багато дерев’яних елементів, що підкреслює японський стиль.Завершує трійку концептів LS Micro Concept. Ця модель, ймовірно, має найменші шанси на серійне виробництво і розроблена як одномісний самохідний транспорт, ідеальний для щільних міських умов.Lexus зазначає, що салон відкривається як ювелірна шкатулка, відкриваючи одне сидіння та, як і в інших концептах, безліч дерев’яних деталей. Він може здатися трохи клаустрофобічним, але безперечно унікальним.Ці концепти демонструють, як Lexus бачить майбутнє люксового транспорту, поєднуючи інновації з традиційними матеріалами. Шестиколісний фуртон, елегантний кросовер та компактний міський транспорт — кожен з них відображає різні аспекти розвитку автомобільної галузі, де комфорт, технології та екологічність стають ключовими пріоритетами. Подібні експерименти можуть вплинути не лише на майбутні моделі Lexus, але й на загальні тенденції дизайну та функціональності в автомобілебудуванні.

