Лексус LS перетворився на дивний фургон із шістьма колесами
Лексус LS перетворився на дивний фургон із шістьма колесами

Лексус LS перетворився на дивний фургон із шістьма колесами

Lexus привезла низку цікавих концепт-карів на Japan Mobility Show у Токіо, серед яких найбільш вражаючим є LS Concept. Це дивний шестиколісний ультра-люксовий фургон, який нещодавно був анонсований і може стати основою для серійної моделі. Поруч з ним представлені ще два концепти під брендом LS: LS Coupe Concept та LS Micro Concept.Нинішня модель LS наближається до завершення свого життєвого циклу, і Lexus явно шукає шляхи для продовження існування цього бренду. LS Concept уявляє, як ця модель могла б виглядати у вигляді величезного фургона, настільки масштабного, що він потребує двох осей і чотирьох коліс ззаду.Дизайн концепту, м’яко кажучи, радикальний. Передню частину прикрашають кутові світлодіоди, аналогічні рішення використані і ззаду. Між ними розташоване подовжене кузов, який дещо нагадує божевільний концепт Robovan від Tesla. Хоч точні розміри не розголошуються, очевидно, що ця модель значно більша за будь-який інший сучасний Lexus. Також цікавим є те, що чотири задні колеса значно менші за передні.Ми не знайшли пояснення, чому Lexus вирішив оснастити концепт шістьма колесами, але очевидно, що багато зусиль було вкладено в забезпечення максимального комфорту. У передній частині розташовані два футуристичних сидіння, дві цифрові панелі приладів та штурвал у формі йоука. За ними розміщені дві додаткові ряди сидінь, причому задні нагадують крісла бізнес-класу в міжнародних рейсах. Завдяки жалюзійним бічним вікнам салон має дуже затишну атмосферу.LS Coupe Concept виконаний у вигляді неймовірно елегантного кросовера з акцентом на розкіш. Це чотиридверна модель, але з особливістю: як у Rolls-Royce, задні двері відкриваються проти ходу, а також присутня цікава задня дверь, яка відкривається та виїжджає назовні, відкриваючи дерев’яне покриття багажного відділення.Салон сповнений технологічних рішень. Як і в шестиколісному LS Concept, тут є штурвал у формі йоука, дві цифрові панелі приладів та великий дисплей збоку пасажира. За двома передніми сидіннями розташовані великі вертикальні екрани для задніх пасажирів. Також у салоні багато дерев’яних елементів, що підкреслює японський стиль.Завершує трійку концептів LS Micro Concept. Ця модель, ймовірно, має найменші шанси на серійне виробництво і розроблена як одномісний самохідний транспорт, ідеальний для щільних міських умов.Lexus зазначає, що салон відкривається як ювелірна шкатулка, відкриваючи одне сидіння та, як і в інших концептах, безліч дерев’яних деталей. Він може здатися трохи клаустрофобічним, але безперечно унікальним.Ці концепти демонструють, як Lexus бачить майбутнє люксового транспорту, поєднуючи інновації з традиційними матеріалами. Шестиколісний фуртон, елегантний кросовер та компактний міський транспорт — кожен з них відображає різні аспекти розвитку автомобільної галузі, де комфорт, технології та екологічність стають ключовими пріоритетами. Подібні експерименти можуть вплинути не лише на майбутні моделі Lexus, але й на загальні тенденції дизайну та функціональності в автомобілебудуванні.

Источник материала
loader
loader