PayPal інтегрує свої платіжні сервіси у ChatGPT від OpenAI
PayPal інтегрує свої платіжні сервіси у ChatGPT від OpenAI

PayPal інтегрує свої платіжні сервіси у ChatGPT від OpenAI

Користувачі зможуть купувати товари через чатбот з наступного року.

Міжнародна електронна платіжна система PayPal підписала угоду з OpenAI про інтеграцію свого цифрового гаманця в ChatGPT, щоб користувачі могли оплачувати товари, які знайшли за допомогою штучного інтелекту. Про це повідомляє CNBC.

Починаючи з наступного року, користувачі PayPal зможуть купувати товари через ChatGPT, а продавці — розміщувати на цій платформі свої продукти, розповів генеральний директор PayPal Алекс Крісс.

За його словами, сотні мільйонів користувачів PayPal отримають можливість робити безпечні покупки, натиснувши кнопку «Купити через PayPal» у ChatGPT. Гендиректор компанії назвав це «новою парадигмою шопінгу».

Цей крок робить PayPal одним із перших учасників ініціативи OpenAI щодо розширення використання ChatGPT для електронної комерції. Ідея полягає в тому, що понад 700 млн щотижневих користувачів чатбота зможуть покладатися на штучний інтелект для пошуку товарів, подібно до особистого асистента з покупок.

PayPal керуватиме маршрутизацією платежів для продавців, валідацією платежів та іншими «залаштунковими» аспектами обробки платежів для продавців PayPal у системі ChatGPT, тож окремим продавцям не потрібно буде реєструватися в OpenAI.

Алекс Крісс наголосив на тому, що як споживачі, так і продавці пройшли верифікацію, що знижує ризик шахрайства для обох груп. Для оплати покупок користувачі зможуть використовувати кошти з прив'язаних банківських рахунків, кредитних карток чи збережених балансів для оплати покупок, а також отримають захист, відстеження посилок та розв'язання спірних питань.

PayPal також повідомила, що розширює використання корпоративних ШІ-продуктів OpenAI для своїх співробітників, щоб пришвидшити цикли виробництва продуктів.

Нагадаємо, нещодавнє дослідження Kantar Ukraine показало, що кожен четвертий українець (23%) уже пробував застосовувати штучний інтелект під час онлайн-закупів, ще 36% респондентів — хочуть це зробити. 

Найчастіше користувачі очікують, що ШІ показуватиме, де найдешевше або є знижки (44%), пояснюватиме різницю між схожими товарами (35%), автоматично фільтруватиме все зайве (34%), а також підбиратиме рішення, що відповідають стилю, бюджету і потребам (33%).

Фото: скриншот

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader