PepsiCo змінила логотип вперше за чверть століття: що означає новий фірмовий стиль
Корпорація PepsiCo (холдинг, що включає понад 500 брендів, зокрема Pepsi та Lay's) провела глобальний ребрендинг та змінила логотип уперше з 2001 року. PepsiCo підкреслила, що новий фірмовий стиль відображає її сучасну позицію та амбітні плани на майбутнє. Про це пише «Главком» із посиланням на пресреліз компанії.
«Ми з гордістю представляємо новий фірмовий стиль, який відображає те, ким ми є зараз, і майбутнє, яке ми будуємо разом. Наш новий вигляд – це більше, ніж просто логотип, це символ перетворень, який відображає енергію, оптимізм та амбіції PepsiCo у 2025 році та в наступний період», – йдеться у повідомленні компанії.
Крім того, ребрендинг має на меті підкреслити глибину та різноманітність асортименту холдингу, адже лише 21% споживачів можуть назвати інший бренд PepsiCo, крім самої Pepsi.
Попередній корпоративний бренд PepsiCo з 2001 року включав назву компанії синім кольором та схематичне зображення планети Земля, виконане з різнокольорових смуг.
Новий логотип є більш динамічним. Він складається з літери «P» (виконана курсивом), оточеної геометричними фігурами різних кольорів. Знизу розміщено назву компанії та слоган: Food. Drinks. Smile («Їжа. Напої. Усмішки»).
Кожен колір символізує діяльність та цінності компанії:
- Жовтий колір – їжа та сільське господарство.
- Синій колір – вода та напої.
- Світло-зелений – позитивний вплив на «людей і планету».
- Темно-зелений півмісяць (що створює ефект «усмішки») – орієнтованість на споживача.
Раніше «Главком» писав, що американська компанія PepsiCo Inc. представила колу з пребіотиками, позначившипершу за 20 років зміну категорії традиційних напоїв на основі коли.

