Nissan представив абсолютно новий глобальний пікап китайського збирання
Nissan представив абсолютно новий глобальний пікап китайського збирання

Nissan представив абсолютно новий глобальний пікап китайського збирання

Nissan робить ставку на Китай як на головний центр розвитку — і доводить це прем’єрою нового пікапа Frontier Pro. Компанія відкрила передзамовлення на модель, яка стала першим глобальним Nissan, повністю спроєктованим і виробленим у Китаї. Пікап пропонують одразу у трьох силових версіях — бензиновій, дизельній та plug-in hybrid.У Китаї Frontier Pro вже доступний для передзамовлення у шести комплектаціях із ціною від 176 900 до 249 900 юанів (≈24 800 – 35 000 доларів). Повноцінний старт продажів запланований на кінець року.Зовнішність моделі — сучасна й доволі брутальна: характерні Т-подібні LED-фари, масивна радіаторна решітка та широкі крила. PHEV-версія відрізняється закритою панеллю над решіткою та світловою смугою на всю ширину передньої частини кузова — «космічний» стиль, який ми вже бачимо в електропікапах нового покоління.Габарити — серйозні: 5 520 мм у довжину, 1 960 мм у ширину та 3 300 мм колісної бази. Це фактично конкурент Toyota Hilux і Ford Ranger, але з акцентом на сучасні технології. Ззаду пікап отримав Т-подібні ліхтарі та корисну двоступеневу підніжку для доступу до вантажної платформи.Інтер’єр також на рівні: плавучий 14,6-дюймовий дисплей мультимедіа, цифрова панель приладів та фізичні клавіші-«піаніно».Під капотом — три силові рішення, всі з повним приводом і 8-ступеневим «автоматом» ZF:PHEV-версія також може буксирувати до 3,5 тонни та має 13 режимів руху для різних типів бездоріжжя — від піску до гірських ґрунтовок.Такий підхід Nissan демонструє: китайський автопром тепер не просто майданчик для локальних моделей, а глобальний інженерний центр. І Frontier Pro — наочний доказ того, що Китай стає новою точкою сили для світових брендів.Для українського ринку така модель могла б стати дуже цікавою альтернативою традиційним пікапам — особливо з огляду на PHEV-версію. Потужність, дальність ходу, електричний режим і висока прохідність — усе це виглядає привабливо для військових потреб, агросектора та ринку комерційного транспорту.

Джерело матеріала
loader