/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff5171f748f9c120520dacc3dca9a54e8.png)
Nissan представив абсолютно новий глобальний пікап китайського збирання
Nissan робить ставку на Китай як на головний центр розвитку — і доводить це прем’єрою нового пікапа Frontier Pro. Компанія відкрила передзамовлення на модель, яка стала першим глобальним Nissan, повністю спроєктованим і виробленим у Китаї. Пікап пропонують одразу у трьох силових версіях — бензиновій, дизельній та plug-in hybrid.У Китаї Frontier Pro вже доступний для передзамовлення у шести комплектаціях із ціною від 176 900 до 249 900 юанів (≈24 800 – 35 000 доларів). Повноцінний старт продажів запланований на кінець року.Зовнішність моделі — сучасна й доволі брутальна: характерні Т-подібні LED-фари, масивна радіаторна решітка та широкі крила. PHEV-версія відрізняється закритою панеллю над решіткою та світловою смугою на всю ширину передньої частини кузова — «космічний» стиль, який ми вже бачимо в електропікапах нового покоління.Габарити — серйозні: 5 520 мм у довжину, 1 960 мм у ширину та 3 300 мм колісної бази. Це фактично конкурент Toyota Hilux і Ford Ranger, але з акцентом на сучасні технології. Ззаду пікап отримав Т-подібні ліхтарі та корисну двоступеневу підніжку для доступу до вантажної платформи.Інтер’єр також на рівні: плавучий 14,6-дюймовий дисплей мультимедіа, цифрова панель приладів та фізичні клавіші-«піаніно».Під капотом — три силові рішення, всі з повним приводом і 8-ступеневим «автоматом» ZF:PHEV-версія також може буксирувати до 3,5 тонни та має 13 режимів руху для різних типів бездоріжжя — від піску до гірських ґрунтовок.Такий підхід Nissan демонструє: китайський автопром тепер не просто майданчик для локальних моделей, а глобальний інженерний центр. І Frontier Pro — наочний доказ того, що Китай стає новою точкою сили для світових брендів.Для українського ринку така модель могла б стати дуже цікавою альтернативою традиційним пікапам — особливо з огляду на PHEV-версію. Потужність, дальність ходу, електричний режим і висока прохідність — усе це виглядає привабливо для військових потреб, агросектора та ринку комерційного транспорту.

