Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів?
Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів?

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів?

Серед найпопулярніших кросоверів, які імпортують із аукціонів в США рік за роком тримається Nissan Rogue. Ми сьогодні розберемось на скільки ж він надійний, та на що звертати увагу при виборі цієї моделі.

Rogue другого покоління випускався в період з 2014 по 2020 роки. Це брат моделі X-Trail T32, яка продається в Україні. Обидві моделі створені на уніерсальній платформі концерну Renault-Nissan – CMF-CD. Вона стала основою для понад 20 різних моделей. Серед найбільш популярних – менший кросовер Nissan Qashqai (J11). Доречі в США Qashqai називається Rogue Sport.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 1

Американський Rogue має той самий кузов, що і європейський X-Trail, але інше налаштування ходової, варіанти опцій і навіть комплектацій. Візуально Rogue відрізняється іншими бамперами, решіткою радіатора, хромованими елементами, типовими для американського ринку, фарами й задніми ліхтарями американсього стандартута інтер’єром з іншим мультимедійним блоком.

Кузов

Одна з сильних сторін Rogue — доволі висока антикорозійна стійкість. На відміну від старших поколінь, кузов має часткову оцинковку. Хоча лако-фарбове покриття не дуже міцне і на ньому легко утворюються сколи. Особливо радять слідкувати за станом кромки даху. Адже він не має оцинковки і тут часто утворюються точки корозії. 

Дорестайлова версія Nissan Rogue (2014-2017)

Та найчастіше іржа з’являється на зварних швах арок, краях дверей і під пластиковими накладками порогів. Та крім цього треба слудкувати за відновленням авто після ДТП, адже з аукціонів в США приїзжають пошкоджені машини.

А от що не поіржавіє ніколи – це кришка багажника. Вона в Rogue зроблена із пластику.

Салон

Тут доволі звична ніссанівська картина. Дизайн практичний, але матеріали простенькі. Пластик салону переважно жорсткий, що призводить до виникнення скрипів. Особливо в машинах, салон яких розбирали при ремонті та відновленні. Не забуваємо що багато з Rogue приїзжають з американських аукціонів. 

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 2

З іншого боку по рівню оснащення тут все добре. Є клімат-контроль, нормальна медіа система. Є навіть камера заднього огляду, а в деяких версіях і 360. Щоправда якість картинки залишає бажати кращого.

/
Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 3
Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 4
Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 5

Електрика салону надійна. Але буває що глючать окремі блоки. Це виникає через роʼєми на кан шині. Таких в машині з півтора десятка. Саме через їх несправність окремі блоки буквально втрачають розум. Лікують це зʼєжнанням дротів напряму. Але це робота для профі. Адже в кожному роʼємі до 50 дротів. Не дай бог щось переплутати.

Двигун: знайомий QR25DE

Гама двигунів, які пропонуються для Rogue не велика. А в Україну возять з американських аукціонів в основному версію 2.5. Атмосферний бензиновий двигун QR25DE (2.5 л, 171-175 к.с.) є еволюцією допрацьованого 2,0-літрового QR 20 DE. Обидва двигуни встановлюються на різні моделі Nissan ще з 2000 року. Так що досвіду як екплуатації так і ремонту по них більше ніж досить.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 6

Перетворення з 2,0 в 2,5 відбулось за рахунок коротких шатунів і колінчастого валу зі збільшеним діаметром кривошипів, через це хід поршня збільшився з 80,3 до 100 мм. Діаметр пошня залишився однаковим в обох двигунів – 89 мм.

Привод механізму ГРМ в 2,5 – ланцюговий. Ланцюг міцний і до відмітки в 200 000 км до нього навіть можна не заглядати. Хіба що на холодну стало чутно лязкання.

Основне, за чим варто слідкувати – підвищена витрата оливи після 150–200 тис. км (через залягання маслозйомних кілець і зношування напрямних клапанів). Регулярно перевіряйте рівень оливи після їзди по трасі.

Робота двигуна на холостих буває жорсткою і з вібраціями. Причин може бути дві. Частіше це через подушки двигуна. Але іноді причиною може бути й дросельна заслінка.

Якщо біля прогрітого двигуна ви чуєте солодкувато-приторний запах, а рівень охолоджуючої рідини регулярно падає і доводиться її доливати – це сигнал що варто подивитись до термостату. Біля нього часто утворюється витік.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 7

Мотор має механізм зміни фаз ГРМ. Можуть виникати збої через недостатній тиск оливи в системі і треба виявити який з трьох клапанів регулювання системи не працює.

За нормального догляду QR25DE легко проходить понад 300–350 тис. км без капремонту. 

Для економії на цей мотор легко ставлять ГБО. Мотор нормально його переносить, але потребує регулярного регулювання теплових зазорів клапанів. Інакше клапани прогорять.

Варіатор Jatco CVT8

На більшості Nissan Rogue стоїть варіатор JF016E або JF017E. Ці коробки – основне, на що варто звертати увагу при купівлі Rogue. Варіатор не дуже витривалий і не людить тягання причепів, або їзди по важкому бездоріжжю.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 8

В ньому прекрасно все: 

  • зношується посадкова обойма підшипника конуса варіатора 
  • тягнеться ланцюг варіатора, що призводить до зношення конусів варіатора. 
  • все це потрапляє в оливу, забиває клапан і призводить до зниження тиску в системі

Зниження тиску оливи в системі коробки призводить до ланцюгової реакції. Менше тиску оливи – сильніше зношення і ще більше стружки в оливі. Ідеальний шторм!

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 9

Ознаками того, що варіатор вже “приїжджає” будуть перегрів варіатора, ривки, шум та вібрація при різкому наборі швидкості та вихід з ладу гідроблоку.

Як же продовжити життя варіатора?  Мінімум високих навантажень, та регулярна, кожні 50 000 км заміна оливи. Олива коштує близько 2500-3000 грн за 5 л.При цьому бажано зняти піддон і почистити від продуктів вироблення магніти та замінити вбудований фільтр грубої та тонкої очистки.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 10

І знаєте що? Є люди, в яких варіатор проїзжає по 200 000 км. Просто варто розуміти що хардкор – не для нього. А на машинах після 2017 року варіатор наче став покраще. 

Підвіска та привод Rogue

Щодо підвіски, то тут нема проблем. Вона живуча і на великих пробігах за 100 000 км треба поміняти стійки та втулки стабілізаторів. Важелі ходять по 200 000 км.  Єдине що радять робити – змащувати розвальні болти на задній підвісці. Вони схильні до закисання.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 11

Рульова рейка може підстукувати, але частіше це відбувається через сухі втулки, а не знос зубчастої пари.

Ми вже зрозуміли, ще пхатись на бездоріжжя на Rogue – затія так собі. 

Проте повний привід All Mode 4×4-i все таки є приблизно на двох третинах авто, які везуть в Україну. Тому розберемось з його надійністю.

В звичайних умовах Rogue з AWD передає всю тягу на передні колеса. Електромагнітна муфта повного привода підключає задні колеса при пробуксовці передніх. 

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 12

Цікаво що в цьому поколінні не передбачено окремого перемикача, який дозволив би обрати примусово передній привод, автопідключення повного чи блокування. Все працює в автоматиному режимі. Хіба що можна кнопкою відразу заблокувати муфту, щоб зі старту отримати 50:50 моменту по осях.

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 13

Як вже і казали – їзда по бездоріжжю не призводить ні до чого доброго, вбиваючи тендітний варіатор. То ж те, що муфта перегрівається і вимикає 4х4 – не така вже й проблема. Коротше, повного привода машин зі США достатньо щоб вибратись з засніженої парковки, але не більше. Жаль, адже в Ніссана величезні традиції в 4х4.

Висновок

То що ж виходить? Не варто брати Rogue? Якщо ви розраховували купити міцного японця, який буде не тільки возити вас по місту, але попхається на рибалку, побуксує в пісках і штурмане лісові калюжі, то мабуть це не кращий вибір. Rogue 2.5 – комфортний житель міста, з чималим салоном, багажником та кліренсом. Фактично всі претензії та обмеження по моделі зводяться до варіатору. Якщо за ним слідкувати та обслуговувати, то за решту годі і хвилюватись. 

Огляд Nissan Rogue Що тримає його в топі пригонів? - Фото 14

Якщо акцентувати увагу на тому який саме варіант обрати то я б радив дивитись на авто після рестайлу 2017 року. X-Trail отримав нову решітку V-motion, LED-оптику, оновлене кермо і кращу шумоізоляцію. Варіатор доопрацювали, а салон став відчутно приємнішим. Це саме той варіант, який сьогодні найчастіше радять брати.

 

 

 

Джерело матеріала
loader
loader