«У дзеркалі реальності»: у Києві стартував PR-марафон
У Києві розпочався великий галузевий PR-марафон 2025 – простір професійної дискусії, присвячений новій мові комунікацій. Організатори декларують фокус на автентичності брендів, правдивості наративів та відповідальності бізнесу перед суспільством. Про це повідомляє «Главком».
У марафоні заплановано десятки виступів і дискусій, із повним зануренням у реальні кейси, кризові сценарії та нові правила публічної репутації. Перші сесії відкривають розмову про дизайн як репутаційну мову бренду, роль амбʼєнт-реклами у містах, FMCG-комунікації та поведінкові очікування до банківських інституцій.
У фокусі події – практичні алгоритми для кризових ситуацій, сила соціальної емоції, партнерства бізнесу з державою, PR через YouTube і B2B, людський голос бренду, ризики автоматизації та межа штучного інтелекту у комунікації.
Програма включає кілька великих панельних дискусій:
- Антикризові комунікації 3.0: як діяти у світі миттєвих репутаційних ризиків
- Майбутнє PR-ринку: факапи, недосяжне й нові точки росту
- Соціальна відповідальність-2025: дії замість декларацій
- AI у PR: автоматизація чи втрата людського виміру
Завершує день блок про медіаспоживання та зміну уваги аудиторій у 2025 році.

