«У дзеркалі реальності»: у Києві стартував PR-марафон
«У дзеркалі реальності»: у Києві стартував PR-марафон

«У дзеркалі реальності»: у Києві стартував PR-марафон

У Києві розпочався великий галузевий PR-марафон 2025 – простір професійної дискусії, присвячений новій мові комунікацій. Організатори декларують фокус на автентичності брендів, правдивості наративів та відповідальності бізнесу перед суспільством. Про це повідомляє «Главком».

У марафоні заплановано десятки виступів і дискусій, із повним зануренням у реальні кейси, кризові сценарії та нові правила публічної репутації. Перші сесії відкривають розмову про дизайн як репутаційну мову бренду, роль амбʼєнт-реклами у містах, FMCG-комунікації та поведінкові очікування до банківських інституцій.

PR-марафон 2025 – простір відображень, де виклики реальності формують нову мову комунікацій.

У фокусі події – практичні алгоритми для кризових ситуацій, сила соціальної емоції, партнерства бізнесу з державою, PR через YouTube і B2B, людський голос бренду, ризики автоматизації та межа штучного інтелекту у комунікації.

Програма включає кілька великих панельних дискусій:

  • Антикризові комунікації 3.0: як діяти у світі миттєвих репутаційних ризиків
  • Майбутнє PR-ринку: факапи, недосяжне й нові точки росту
  • Соціальна відповідальність-2025: дії замість декларацій
  • AI у PR: автоматизація чи втрата людського виміру

Завершує день блок про медіаспоживання та зміну уваги аудиторій у 2025 році.

Источник материала
loader
loader