/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fd56ab92100bf12dd7c9b70bd4afda7c1.jpg)
Судовий позов на 5,7 мільярда доларів звинувачує Toyota в організації злочинного угруповання у водневій галузі
Компанія Toyota зіткнулася з колективним позовом у Каліфорнії, де з неї вимагають 5,7 мільярда доларів відшкодування збитків. Позивачі звинувачують автовиробника в організації злочинної діяльності, спрямованої на приховування серйозних недоліків безпеки у водневому седані Mirai. У документі також фігурує вражаюче звинувачення в «організованому шахрайстві».Позов був поданий Ingber Law Group в Окружний суд США від імені трьох позивачів. 142-сторінкова скарга, заснована на законі RICO (спочатку створеному для боротьби з мафією), тепер використовується для звинувачення Toyota в діях, що нагадують організовану злочинність у «білих комірцях». У документі детально описуються численні претензії до автовиробника.Позов стверджує, що Toyota, її фінансова дочірня компанія та низка дилерських центрів у Каліфорнії скоординували зусилля для просування та фінансування транспортних засобів, які техніки внутрішньо називали «водневими бомбами з годинниковим механізмом». Згідно з скаргою, компанія та її партнери у водневій галузі приховали численні несправності Mirai, включаючи ризик витоку водню поблизу гарячих компонентів двигуна, що може призвести до вибуху. Крім того, позов посилається на раптову втрату потужності, проблеми з прискоренням та відмови гальм.Окрім технічних проблем, позов критикує Toyota Motor Credit Corporation за «агресивні тактики фінансового стягнення», а також вказує на незадоволення рідкісною та ненадійною водневою заправною інфраструктурою в Каліфорнії. Ці фактори посилюють загальну ситуацію для власників автомобілів.Троє власників Mirai, які є позивачами у справі, стверджують, що техніки дилерських центрів радили їм звертатися до суду через постійні проблеми з автомобілями. Деякі техніки начебто попереджали, що ці автомобілі є «водневими бомбами з годинниковим механізмом». У одному випадку описується ситуація, коли водій натиснув педаль гальма, але автомобіль різко подався вперед. Також згадується про затримку у кілька секунд між натисканням педалі газу та реакцією силового агрегату./https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6916a91d82859ecb80b08e433b83627d.jpg) У позові згадується конкретна воднева заправна станція в Торрансі, Каліфорнія, яка нібито зробила щонайменше 75 автомобілів Mirai остаточно непридатними для експлуатації через заправку забрудненим паливом. Позов представляє інтереси всіх осіб у Каліфорнії, які придбали або орендували Toyota Mirai з 2016 по 2025 рік протягом останніх чотирьох років, і стверджує, що Toyota вдалося «геніально приховати катастрофічні дефекти безпеки, щоб їхня шахрайська схема залишалася непоміченою».Ця ситуація нагадує складні виклики, пов’язані з впровадженням нових технологій, таких як водневий транспорт, де безпека та прозорість виробників мають вирішальне значення для довіри споживачів. Подібні судові процеси можуть вплинути не лише на репутацію Toyota, але й на майбутнє всього водневого ринку, особливо в регіонах, де інфраструктура ще недостатньо розвинена. Важливо, щоб виробники забезпечували повне інформування клієнтів про потенційні ризики та вживали заходів для їх усунення.
У позові згадується конкретна воднева заправна станція в Торрансі, Каліфорнія, яка нібито зробила щонайменше 75 автомобілів Mirai остаточно непридатними для експлуатації через заправку забрудненим паливом. Позов представляє інтереси всіх осіб у Каліфорнії, які придбали або орендували Toyota Mirai з 2016 по 2025 рік протягом останніх чотирьох років, і стверджує, що Toyota вдалося «геніально приховати катастрофічні дефекти безпеки, щоб їхня шахрайська схема залишалася непоміченою».Ця ситуація нагадує складні виклики, пов’язані з впровадженням нових технологій, таких як водневий транспорт, де безпека та прозорість виробників мають вирішальне значення для довіри споживачів. Подібні судові процеси можуть вплинути не лише на репутацію Toyota, але й на майбутнє всього водневого ринку, особливо в регіонах, де інфраструктура ще недостатньо розвинена. Важливо, щоб виробники забезпечували повне інформування клієнтів про потенційні ризики та вживали заходів для їх усунення.

/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F8f3b9db3-6da8-4eb6-a700-ae0588ca2b7a.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffd5bff71feab22271ea4aa1f02141ace.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0a13c65e7193955d51e3f7ab516d2373.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F172da505b7fe26b41321816b6ee744d7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1bdfd350d159d750ac4de7cb5c66f916.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F8432676f17dd402a0f8e2846cb283969.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F28a3d690bf94584c746c29359b3422d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fcb2baf0e3ab0083677224a3ab3a8500b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7c0d884cb147c5114cdede2e2affda68.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F269ddf18bd485bf7b71e42ca02243ac8.jpg)