Компанія Netflix розглядає можливість придбання Warner Bros. Discovery (WBD), до складу якої входять студії Warner Bros., телеканал HBO та стрімінговий сервіс Max. Про це повідомляє Reuters з посиланням на три джерела, знайомі з перебігом переговорів.
За словами джерел, Netflix звернувся за послугою до інвестиційного банку Moelis & Co. для оцінки потенційної угоди та отримав доступ до кімнати даних, що містить фінансову інформацію про активи WBD. Представники Netflix, Warner Bros. Discovery та Moelis відмовилися від коментарів щодо переговорів.
Якщо угода відбудеться, Netflix отримає контроль над важливими активами Голлівуду, зокрема над франшизами “Гаррі Поттер” та DC Comics, а також студією Warner Bros. Television. Ця студія вже співпрацювала з Netflix, вони випустили такі популярні серіали, як You, Maid та Running Point. Крім того, приєднання HBO та його стрімінгового сервісу могло б зміцнити позиції Netflix у сегменті престижного драматичного контенту та розширити аудиторію передплатників.
Генеральний директор Netflix Тед Сарандос минулого тижня заявив інвесторам, що компанія зазвичай “більше будує, ніж купує”, проте може розглядати придбання, якщо воно “достатньо масштабне та підсилює можливості контенту платформи”. Водночас він наголосив, що Netflix не зацікавлений у традиційних кабельних мережах, які належать WBD, таких як CNN, TNT, Food Network чи Animal Planet.
“Ми чітко дали зрозуміти, що не прагнемо володіти застарілими медіамережами. Тут немає жодних змін”, — підкреслив Сарандос у відеозверненні для інвесторів за підсумками третього кварталу.
Минулого тижня WBD оголосила, що її рада директорів почне оцінювати стратегічні варіанти розвитку компанії після отримання трьох небажаних пропозицій від Paramount Skydance щодо придбання всієї корпорації. Серед розглянутих сценаріїв — розділення бізнесу: відокремлення кіно- та телевізійних студій Warner Bros., HBO і стрімінгового сервісу Max від телевізійних активів, або ж повний продаж компанії чи її окремих частин.
Якщо Netflix вдасться укласти угоду з WBD, це може стати одним із найбільших об’єднаннь у сфері розваг за останнє десятиліття. Також це допоможе компанії посилити позиції у конкуренції з Disney, Amazon та Apple.
Раніше Netflix і Spotify оголосили про стратегічне партнерство, у межах якого на обох платформах з'являться відеоподкасти, починаючи з початку 2026 року в США. Згідно з угодою, Netflix транслюватиме повні відеоверсії 16 популярних подкастів, створених Spotify Studios і мережею The Ringer.
