/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F15074d3ffdf49b8576355680f3cfb22a.jpg)
Threads: у розділі «Теми» стало можна схвалювати та фільтрувати відповіді
Threads - конкурент X, продовжує швидкими темпами випускати нові функції. Невдовзі після запуску спільнот та зникнення « фантомних постів », додаток соціальної мережі у четвер представив нові інструменти, які нададуть користувачам більше контролю над їхніми розмовами на платформі.
Одна нова функція, схвалення відповідей, дозволить вам вирішувати, які відповіді інших користувачів відображатимуться у ваших публікаціях — перш ніж їх побачать інші.
Хоча Threads, як і інші соціальні мережі, вже пропонує інструменти, що дозволяють обмежувати відповіді людьми, на яких ви підписані, вашими підписниками або людьми, яких ви згадуєте, нова функція дозволяє вам залишати ваші відповіді відкритими для всіх без негативних наслідків, пов’язаних із зривом обговорень.
Як пояснює компанія, ці інструменти допоможуть вам «задати тон розмови» та нададуть користувачам більше вибору. Це унікальний спосіб збалансувати зацікавленість користувачів у участі в більшій кількості публічних обговорень, але такий, де той, хто дописує, а не той, хто відповідає, все ще має владу.
Крім того, компанія впроваджує нові фільтри стрічки активності, які дозволять вам легше переглядати відповіді людей, на яких ви підписані, або ті, що містять згадки. Вони доповнюють інші опції, такі як «Перевірено», «Цитати», «Репости» тощо, як способи фільтрації відповідей.
Цього тижня під час конференції з питань прибутків за третій квартал Meta оголосила , що кількість активних користувачів Threads щодня досягла 150 мільйонів, порівняно з понад 100 мільйонами у грудні 2024 року. У серпні компанія також заявила, що кількість активних користувачів мережі перевищила 400 мільйонів щомісяця .
У міру зростання застосунку, Meta працює над швидкою монетизацією його популярності, розгорнувши рекламу на платформі по всьому світу. Тепер компанія переходить до запуску відеореклами.
Threads також продовжує розробляти більше функцій, орієнтованих на споживача, оскільки цього тижня керівник Instagram Адам Моссері оголосив, що Threads зараз тестує елементи керування , які дозволять користувачам налаштовувати свій алгоритм, додаючи та видаляючи теми на основі своїх інтересів.

