Ця траса бездротово заряджає електромобілі зі швидкістю станцій Tesla під час руху
Ця траса бездротово заряджає електромобілі зі швидкістю станцій Tesla під час руху

Ця траса бездротово заряджає електромобілі зі швидкістю станцій Tesla під час руху

Уявіть світ, де ваш електромобіль може заряджати акумулятор так само, як деякі військові літаки: під час руху. Саме це Франція зробила реальністю для деяких власників електромобілів. На ділянці автомагістралі A10 завдовжки 1,5 кілометра електромобілі можуть заряджатися під час їзди за допомогою бездротової технології, вбудованої в дорожнє покриття.Це не просто будь-яке заряджання, а таке, що майже дорівнює найновішим суперзарядним станціям Tesla V4 потужністю 325 кВт і навіть перевершує V3 з їхніми 250 кВт, повністю без кабелів, під час руху на повній швидкості по магістралі. Це дійсно вражаюче досягнення.Проєкт під назвою “Заряджайся в дорозі” очолює VINCI Autoroutes, найбільший оператор платних доріг у Франції, у партнерстві з Electreon та іншими. Країна прагне побудувати близько 9000 км, або майже 6000 миль, електричних доріг до 2035 року, і це лише перший публічно доступний крок до цієї мети.Під час початкового публічного випробування чотири модифіковані електромобілі, включаючи великий вантажівку, фургон, легковий автомобіль та автобус, успішно здійснювали динамічне заряджання під час руху на швидкостях магістралі.Індукційна система заряджання передає енергію з котушок, закопаних під асфальтом, на приймачі, встановлені під кожним транспортним засобом. Незалежні тести, проведені Університетом Гюстава Ейфеля, підтвердили, що система стабільно забезпечувала понад 200 кВт середньої потужності з піками понад 300 кВт.У практичному сенсі цього достатньо, щоб підтримувати рух повністю завантаженої вантажівки на швидкостях магістралі вдвічі більше.Ця магістраль бездротово заряджає ваш електромобіль зі швидкістю суперзарядних станцій Tesla на ходуДля операторів вантажних перевезень наслідки можуть бути величезними. Час простою для заряджання залишається однією з найбільших проблем у електричному транспорті, особливо для автопарків далекого прямування. Система, яка дозволяє безперервне заряджання на ходу, могла б повністю усунути тривалі зупинки для заправки.Electreon розробляє подібні проєкти в дев’яти інших країнах, включаючи США, Ізраїль та кілька європейських країн. На момент написання цієї статті в США вже існують електричні дороги в Мічигані та Юті.Ця магістраль бездротово заряджає ваш електромобіль зі швидкістю суперзарядних станцій Tesla на ходуУ Тель-Авіві Electreon продемонстрував високошвидкісне бездротове заряджання для міських автобусів. Випробування підтвердили кілька ключових переваг: коротший час простою для заряджання, збільшений операційний час роботи та різке зменшення розміру акумулятора завдяки заряджанню в дорозі — з 400 кВт·год до всього лише 42 кВт·год, що є зменшенням майже на 90 відсотків.У Швеції проєкт Smartroad Gotland перетворює ділянку завдовжки 1,6 кілометра поблизу Вісбю на тестову дорогу для бездротового заряджання. Під керівництвом Electreon вона заряджатиме електричні автобуси та вантажівки під час руху, щоб оцінити життєздатність електрифікованих магістралей.Якщо ця технологія виправдає себе, скарги багатьох на час заряджання та інфраструктуру можуть бути значно зменшені, якщо не повністю усунені.Впровадження бездротового заряджання на магістралях може кардинально змінити економіку електромобілів, особливо для комерційного транспорту, де час простою безпосередньо впливає на прибутковість. Зменшення розміру акумуляторів також може зробити електромобілі дешевшими та екологічно чистішими за рахунок меншого використання рідкісних матеріалів. Однак масштабне впровадження таких систем вимагатиме значних інвестицій у модернізацію дорожньої інфраструктури та стандартизацію технології для різних виробників транспортних засобів.

Джерело матеріала
loader
loader