«ДахаБраха» презентують атмосферний кліп на нову версію легендарної пісні «Козак»
«ДахаБраха» презентують атмосферний кліп на нову версію легендарної пісні «Козак»

«ДахаБраха» презентують атмосферний кліп на нову версію легендарної пісні «Козак»

Всесвітньо відомий український етно-хаус гурт «ДахаБраха» презентує відеороботу на пісню «Козак». Атмосферний кліп, створений у співпраці з британським режисером Томасом Джеймсом, уже доступний для перегляду на офіційному YouTube-каналі гурту.

Як зазначають учасники «ДахаБраха», пісня «Козак» була представлена ще у дебютному альбомі «На добраніч», який побачив світ у далекому 2006-му році. Тепер вона увійде і до нової збірки. Однак цього разу трек зазвучав значно гучніше та яскравіше: все завдяки поглибленому та збагаченому інструментальному ряду. Нова робота стала особливо щемливою для гурту, адже у відео використано маски з вистав у Центрі сучасного мистецтва «ДАХ» — вони несуть у собі частину великої історії.

“Такий варіант припав до душі нашому шанувальнику й талановитому британському режисеру Томасу Джеймсу. Нове звучання надихнуло його на створення атмосферного мініфільму, а OLX та No Stars Production допомогли втілити його в життя. Для нас велика честь і радість мати колаборацію з такими потужними митцями та спільнотами. Отже, ми раді представити другий у цьому році кліп на композицію ДахаБрахи “Козак redux”, як прийнято це називати у світі”, — говорять учасники гурту.

Режисер кліпу Томас Джеймс: “Для мене було великою честю брати участь у цьому проєкті. Не тільки працювати з “ДахаБраха”, але й повернутися до Києва для зйомок. Перед вторгненням я провів тут багато часу, тому для мене було надзвичайно особливим повернутися до міста, яке я люблю. Дивитися, як люди, яких я поважаю, продовжують знімати фільми попри все, з тією пристрастю, талантом і майстерністю, які роблять Київ таким особливим місцем для роботи, було справді дивовижно. Це був, дійсно, особливий проєкт, і було прекрасно бачити, як усі члени команди роблять те, що вміють найкраще. Я назавжди вдячний усім, хто працював над кліпом, особливо NoStars, Івану, Даші та команді, які просто неймовірні”.

Спонсором кліпу стали OLX Україна. У компанії зазначили, що ця співпраця не про інтеграцію бренду в кліп, а про щиру підтримку українського мистецтва. OLX допомогли гурту реалізувати їхнє творче бачення без компромісів і створити кліп таким, яким його бачать самі виконавці. В умовах війни розвиток української музики має не лише розважальну мету, а й підтримує моральний дух суспільства, демонструє всьому світу нашу незламність.

“Ми платформа, яка об’єднує людей, тому ми раді долучатися до проєктів, які роблять те саме: єднають українців через культуру, музику, спільні цінності та мрії”, — розповів Андрій Васильєв, Head of Marketing OLX E-commerce.

Для OLX ця співпраця — спосіб, щоб майданчик побачили по новому, не лише як маркетплейс, а як компанію, що активно підтримує розвиток української ідентичності через музику, стиль, декор та повсякденні речі.

Відеокліп став результатом співпраці кількох команд, які були об’єднані однією ідеєю. Серед них — команда No Stars, української продакшн-компанії.

“Ми мріяли зняти кліп для українського гурту, якого за кордоном знають навіть більше, ніж у нас. — каже Іван Крутоус, виконавчий продюсер No Stars. — І ця мрія здійснилася. Дякуємо мамам, татам, гурту, компанії OLX і команді, яка працювала з нами над проєктом. Приємного перегляду!”.

Ця співпраця — про спільні цінності, віру в силу культури, яка здатна надихати та єднати.

ДахаБраха — український музичний етно-гурт, організатором і художнім керівником якого є Владислав Троїцький. Назва гурту складена зі слів «давати» та «брати» за словником Грінченка. Гурт використовує українські народні пісні, що записані учасниками гурту та їх колегами-фольклористами у фольклорних експедиціях у різних регіонах України. Через надзвичайно широку географію виступів – Колумбія, Бразилія, Мексика, Сполучені Штати Америки, Канада, Китай, Малазія, Південна Корея, Австралія, Нова Зеландія, більшість країн Європи, гурт часто називають головним гастролером країни та послом України в світі.

OLX — це платформа класифайдів №1 в Україні (OLX Україна є частиною OLX Group), яка щомісяця допомагає понад 23 мільйонам українців продавати/купувати товари, а також — знаходити роботу, нове житло або автомобіль, отримувати підтримку від численних постачальників послуг. Мобільний додаток OLX охоплює понад 50% українських користувачів мобільних пристроїв та встановлений на кожному другому смартфоні. За інформацією компанії, кожен другий мешканець України відвідує OLX.ua принаймні раз на місяць.

Джерело матеріала
loader
loader