ШІ від Google отримує нові агентські можливості для бронювання квитків
ШІ від Google отримує нові агентські можливості для бронювання квитків

ШІ від Google отримує нові агентські можливості для бронювання квитків

 Google оголосив про запуск нових агентських можливостей у режимі штучного інтелекту – функції, яка дозволяє користувачам ставити складні запитання та отримувати подальші відповіді, щоб глибше зануритися в тему безпосередньо в Пошуку.

Тепер користувачі можуть отримати допомогу з бронюванням квитків на заходи та зустрічей у салонах краси та здорового способу життя в режимі штучного інтелекту.

Наприклад, ви можете сказати: «Знайди мені два дешевих квитки на майбутній концерт Shaboozey. Надаю перевагу квиткам стоячи». Потім режим штучного інтелекту виконає пошук на кількох веб-сайтах, щоб знайти варіанти квитків у режимі реального часу, які відповідають вашим конкретним запитам. Після цього він надасть вам кураторський список цін на квитки на вибір. Режим штучного інтелекту перенаправить вас безпосередньо на сторінку бронювання, щоб ви могли завершити покупку.

Нові агентські можливості доступні всім користувачам, які брали участь в експериментальному підрозділі Google, Search Labs, у США. Компанія зазначає, що передплатники Google AI Pro та Ultra мають доступ до високих лімітів.

Google вперше додав агентські можливості до режиму штучного інтелекту ще в серпні, коли дозволив людям використовувати цю функцію для пошуку бронювань ресторані.

ШІ від Google отримує нові агентські можливості для бронювання квитків - Фото 1

Завдяки цій можливості ви можете замовити бронювання вечері на основі різних уподобань, таких як розмір компанії, дата, час, місцезнаходження та бажана кухня. Наприклад, ви можете запитати: «Знайди мені бронювання вечері для трьох осіб цієї п’ятниці після 18:00 поблизу площі Логан. Хочеться рамену або пібімбапу».

Потім режим штучного інтелекту шукатиме на різних платформах бронювання, щоб знайти доступність ресторанів у режимі реального часу, які відповідають запиту. Після цього він відображатиме кураторський список варіантів на вибір.

«Нашим пріоритетом у Пошуку Google є надання вам високоякісної інформації, на яку ви можете покластися», – пояснив Google на своїй сторінці «Лабораторії пошуку». «Цей новий режим базується на наших основних системах якості та безпеки, але це все ще ранній експеримент, і він може припуститися помилки».

Google вперше запустив режим штучного інтелекту (AI Mode) у березні , щоб конкурувати з такими популярними сервісами, як Perplexity AI та пошук ChatGPT від OpenAI. Відтоді технологічний гігант представив режим штучного інтелекту (AI Mode) у понад 180 країнах і постійно розширює його функціональність. Наприклад, нещодавно AI Mode отримав доступ до функції Canvas , яка допомагає вам складати навчальні плани та впорядковувати інформацію протягом кількох сесій на бічній панелі. Тепер він також дозволяє використовувати Google Lens, щоб запитувати про те, що відбувається на екрані вашого робочого столу.

Джерело матеріала
loader
loader