Розробники McLaren та Singer розвіяли всі ваші заперечення проти електромобілів
Розробники McLaren та Singer розвіяли всі ваші заперечення проти електромобілів

Розробники McLaren та Singer розвіяли всі ваші заперечення проти електромобілів

Британський стартап Hydrohertz, керований інженером з досвідом роботи у McLaren, Singer Design та Land Rover, стверджує, що вирішив одну з найбільших проблем електромобілів – підтримку оптимальної температури акумуляторів під час швидкого заряджання. Розроблена ними апаратна система може зробити тривалі зупинки для заряджання минулим.Технологія Dectravalve являє собою компактний контрольний блок, який точно регулює температуру кожної секції акумулятора електромобіля, замість того щоб вважати весь пакет єдиним цілим. Це забезпечує однакову оптимальну температуру кожної комірки – без локальних перегрівів, марної витрати енергії на охолодження та теплового обмеження потужності.Заряджання від 10 до 80 відсотків, яке зазвичай займає близько 30 хвилин на електромобілі з напругою 400 вольт навіть при використанні найшвидших зарядних станцій, може скоротитися до всього 10 хвилин. Хоча це все ще довше, ніж заправка бензинового автомобіля, різниця стає менш помітною.Окрім прискореного заряджання, система пропонує додаткові переваги. Оскільки Dectravalve підтримує оптимальну температуру всього акумулятора постійно, а не лише під час заряджання, реальний запас ходу може збільшитися до 10 відсотків, що становить 30-40 миль. Інші переваги включають продовжений термін служби акумулятора, зменшений ризик теплового розгону та більш стабільне прискорення для спортивних електромобілів.Під час тестування системи на акумуляторі ємністю 100 кВт·год з LFP-хімією були отримані вражаючі результати. Найгарячіша комірка не перевищувала 44,5°C з різницею температури всього 2,6°C у всьому пакеті. Більшість сучасних систем демонструють коливання температури 12°C або більше, що змушує зарядні пристрої знижувати потужність після нагрівання вище 50°C.Система є “хімічно незалежною”, що означає її сумісність з будь-якою сучасною чи майбутньою технологією акумуляторів. Це робить її значно дешевшою, ніж розробка абсолютно нового акумулятора з нуля, що може бути привабливим оновленням для автовиробників, які прагнуть покращити характеристики існуючих моделей без значних інвестицій у твердотільні акумулятори.Технологія Hydrohertz представляє особливий інтерес у контексті глобальних зусиль щодо покращення інфраструктури електромобілів. Здатність значно скоротити час заряджання без необхідності повної заміни акумуляторних систем може прискорити перехід на електричний транспорт, особливо для водіїв, які часто здійснюють довгі поїздки. Успішне впровадження подібних технологій може також сприяти зменшенню “зарядкової тривоги” – одного з основних бар’єрів для масового впровадження електромобілів.

Джерело матеріала
loader