/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa7f1ae96d4b5b0e988e95242e2482f2e.png)
Ford виводе автономне керування з преміум-сегменту в маси, кидаючи виклик Tesla
Ford активно впроваджує сучасні технології, які раніше були прерогативою преміальних моделей, у свої масові автомобілі. Ось і автопілот BlueCruise тепер з’явиться в доступних Puma, Kuga і Ranger для Європи.
Доступний автопілот для зазначених моделей марки буде з весни 2026 року у складі додаткового пакету систем допомоги водієві. Система BlueCruise, заснована на інтелектуальному круїз-контроль, дозволяє водієві прибрати руки з керма, але при цьому стежити за дорогою. У цей час керування автомобілем бере на себе електроніка, яка тримає під контролем прискорення, гальмування, рульове управління, дорожню обстановку, розмітку і навіть погляд водія.
![]()
Зазначається, що в Європі BlueCruise доступний на більш ніж 135 000 км автомагістралей, позначених як «блакитні зони». Наразі їзда на автопілоті в Європі дозволена в Австрії, Бельгії, Чеської Республіки, Данії, Франції, Великобританії, Німеччини, Греції, Угорщини, Італії, Нідерландах, Норвегії, Польщі, Португалії, Іспанії, Швеції. Наприклад, на автопілоті BlueCruise можна проїхати від Стокгольма до Риму, подолавши майже 2000 км.

