/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fe092f88b7b154c16feb9fc5cd988e488.png)
Alibaba представляє нового ШІ чат-бота Qwen
Китайська Alibaba запустила значне оновлення свого чат-бота зі штучним інтелектом, що свідчить про агресивний вихід на ринок споживчого штучного інтелекту, де компанія відставала від конкурентів.
Новий безплатний додаток, заснований на великій мовній моделі Qwen, доступний як мобільний додаток та вебсайт. Він пройшов публічне бета-тестування та рекламується як «найкращий персональний помічник зі штучним інтелектом з найпотужнішою моделлю», йдеться у заяві компанії.
Цей крок являє собою стратегічний зсув для Alibaba, яка не вкладала значних ресурсів у розробку свого споживчого додатка в стилі ChatGPT, натомість зосереджуючись переважно на корпоративних клієнтах як частині своєї пропозиції хмарних послуг.
Жорстока цінова війна штучного інтелекту в Китаї
Це також відбувається на тлі жорстокої цінової війни у внутрішньому секторі штучного інтелекту Китаю, спричиненої DeepSeek, яка надала пріоритет низьким обчислювальним витратам, змушуючи своїх конкурентів наслідувати цей приклад.
Alibaba мала кілька орієнтованих на споживача додатків на основі штучного інтелекту, зокрема додаток Tongyi, від якого зроблено ребрендинг Qwen, а також вбудовані в браузер Quark сервіси штучного інтелекту.
Але це перший випадок, коли Alibaba зробила такий серйозний крок на споживчий ринок.
Попри те що Tongyi була однією з перших китайських компаній, які випустили для громадськості додаток-асистент на основі штучного інтелекту наприкінці 2023 року, їй не вдалося досягти широкого поширення.
Згідно з даними трекера продуктів штучного інтелекту Aicpb.com, у вересні застосунок мав 6,96 мільйона активних користувачів щомісяця. Лідер ринку ByteDance, Doubao, мав 150 мільйонів активних користувачів щомісяця, тоді як DeepSeek мав 73,4 мільйона, а Tencent слідував за ним з 64,2 мільйонами.

